Gå til innhold

God sekk til bærbar PC og bøker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, ubrukelig side. Er det sekker som er tilpasset PC-er?

 

Edit: nå funket det bedre... Måtte bytte til Internet Explorer, og prøve et par ganger... flash-animasjonen virket ikke helt stabil :ermm:

 

Uansett, takk for forslagt :)

 

Edit2: trekker forrige edit tilbake, er jo ikke mulig å gå inn på de forskjellige sekkene... drittflashside :realmad:

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Hei !

Jeg vil anbefale deg å stikke innom en sportsbutikk og se på: Bergans XO 35L.

Den har god plass til den bærbare pcen og rikelig med bøker. Den har en egen fotrial som du plasserer den bærbare i som beskytter den godt. Fotrialet kan justeres etter størrelsen på den bærbare. Det følger også med regntrekk som ligger i en liten lomme under sekken. God sekk som er god å ha på ryggen :thumbup:

 

Det eneste som er litt negativt med den er at den koster rundt 700 kroner.

 

Det finnes en annen tråd her på forumet som tar opp nesten samme spørsmålet: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453182

Lenke til kommentar

Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den)

Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg!

Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen :p

 

Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den)

Lenke til kommentar
Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den)

Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg!

Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen :p 

 

Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den)

hehe, trur bergans.no sliter litt

 

Sjekk selv.

 

"HACKED BY TURKISH HACKER ENO7 "
Lenke til kommentar
Bergans 435 XO 35 - Student er helt perfekt! Det er plass til en del bøker og en pc ( er med en lomme du kan legge pc i som beskytter den)

Jeg har hatt den i et år nå funker helt supert for meg!

Glemte å nevne at det er med regn trekk som ligger i et rom under sekken, veldig praktisk vist du bor i Bergen :p 

 

Bergans.no (kan ikke ta direkte link til den)

hehe, trur bergans.no sliter litt

 

Sjekk selv.

 

"HACKED BY TURKISH HACKER ENO7 "

ja så det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...