Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skagerak Int. School


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skolen er da forholdsvis bra den (vel, etter norsk skala kan man vel muligens driste seg til å kalle den svært bra), men perfekt er den jo ikke. En grei fordel er at du selv velger alle fag fra andre året av (med ett mikroskopisk unntak og selvfølgelig innenfor faste rammer), mange av lærerene er veldig gode, og du får vel den støtten du trenger, om du finner på å ha behov for noe slikt.

Lenke til kommentar

Fornøyd med transport til skolen? Hvordan er det mulig? Med mindre man liker busser som nesten aldri går, -- og når de først går er de forsinket -- og forsinkede tog, kan jeg ikke helt skjønne hvordan det er mulig å være fornøyd med akkurat det momentet. Det er ikke det at transporttilbudet er noe særlig dårligere enn ellers i distriktet, men det i seg selv er temmelig dårlig.

Lenke til kommentar
Fornøyd med transport til skolen? Hvordan er det mulig? Med mindre man liker busser som nesten aldri går, -- og når de først går er de forsinket -- og forsinkede tog, kan jeg ikke helt skjønne hvordan det er mulig å være fornøyd med akkurat det momentet. Det er ikke det at transporttilbudet er noe særlig dårligere enn ellers i distriktet, men det i seg selv er temmelig dårlig.

Ikke vet jeg, ble bare fortalt det av en bekjent rett etter skolestart på Skagerak for tre år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...