Gå til innhold

Ny mob, må ha IR og BT!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst på ny mobil.

 

Kravene må være at den må ha BÅDE Infrarød og Bluetooth

Ha plass til over 200 telefon nummer, og over 100 mld (ikke såå vitkig)

Kamera må være noen lunde bra.

Har alltid hatt Sony Ericsson så vil gjerne ha samme typen mobil, har T610 men den er noe fokk med så den vil jeg ikke ha lenger.

 

Jeg har Young Talk Abonnement, og jeg vil overføre det til min nye telefon.

Kan dere komme med noen tips? Bor i Bergen og skal kjøpe derifra. Må ikke komme på over 1000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, k750i og w800i er begge gode alternativer........... men slev ville jeg nok gått for k750i, er billigere........

 

Edit: k700i, er litt usikker på hvor mange meldinger og telenoernummer du kan ha lagra der........... men er da ganske sikker på at den har både bluetouth og ir

Endret av warpig
Lenke til kommentar

K750i Koster vist 1590.- på Siba.com med Young Talk :hmm: Grei plass å handle men det overskrider budsjettet ditt litt.

 

kanskje du kan forandre abonementet ditt?

 

Med YoungTalk vil den koste 3990,- etter 12 mnd og 2838,- og med ActiveTalk Bare 1290,-

 

Edit: Ble noe tull med formatet her *Skrive om*

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Fant raskt ut at Telebutikken hadde komt ut med et lite blad om at det var tilbud på K700i. Jeg tror rett og slett jeg tar den..

 

Stikker ned i butikken imorra og hører med han fyren som står der.

 

Har denne tlf'en BLuetooth og Infrarød??

er ikek sikker på det, men tror det siden mange andre telefoner fra Se har det...... men er vell kanskje ikke så farlig å ha begge deler, de kan jo som regel brukes om hverandre.......

Lenke til kommentar
750i er veldig mye bedre enn 700i da men, ditt valg.

 

Info om K700i (Fått bare 4 i test :p ) http://amobil.no/art.php?artikkelid=8314

 

Test av K750i (Som har fått 6'er i test) http://amobil.no/art.php?artikkelid=16475

men nå var det kanskje ikke kamera og mp3 spiller han var ute etter.... men en enkel telefon som kunne lagre nok telefonumre og meldinger, og sammtidig hadde både ir og bluetouth

Lenke til kommentar

K700i tar ålreite bilder, men ikke så store. Kvaliteten er grei.

 

Om du vil ha bedre mobil, men likevel ikke så dyr som K750i/W800i bør du ta en titt på Siemens CX75.

 

Den har bluetooth, infrarød, minnekort, kamera på 1,3 megapiksler, grei skjerm, osv. osv... Dette til ca. 2000 kr uten abbonement. Om det høres bra ut, men du også vil ha en mobil som tåler masse kjøper du M75, som er endel større, men tåler mye mye mer.

Lenke til kommentar
K750i Koster vist 1590.- på Siba.com med Young Talk :hmm: Grei plass å handle men det overskrider budsjettet ditt litt.

 

kanskje du kan forandre abonementet ditt?

 

Med YoungTalk vil den koste 3990,- etter 12 mnd og 2838,- og med ActiveTalk Bare 1290,-

 

Edit: Ble noe tull med formatet her *Skrive om*

Du regner som en kråke :-)

 

K750i med YT vil riktignok koste deg 3990 kr etter 12 mnd. men det er jo inkludert 2400 kr å ringe for.

Active talk koster kr. 2838 etter et år hvis du ikke ringer en eneste samtale, eller sender en eneste sms. Selv om det da er billigere å ringe med Active Talk så går jo 129 kr til abo hver måned, penger som om man har Young Talk kan ringe for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...