Alebi Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hei. Mitt problem er som følger : Maskinen slår seg på men det kommer ikke strøm/signal på skjermen. dette skjedde etter at jeg har installert Windows og formatert begge hd`ene. Den ene (raptor) er operativsystemet på og den andre er en samsung spinpoint 250 sata2 hd. Har også installert plextor brenner som foreløbig ikke har gjort annet enn å spytte ut skuffen med en gang det kommer strøm på. Problemet mitt nå er at maskinen har fungert og jeg har installert Windows..Nå fungerer ingenting og jeg kommer ikke engang inn i Biosen siden den ikke vises på skjermen... Kan noen hjelpe meg? Å bygge pc e faen meg verre enn jeg trodde.Men igjen,det man lærer av...
skarsk Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Det mest nærliggende er å skifte grafikkortet, og se hva som skjer.
Alebi Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Har installert et pci kort men det ga samme resultat...
Alebi Skrevet 8. august 2005 Forfatter Skrevet 8. august 2005 Noen som har Asus Hovedkort som har vært borti noe lignende?
smiley89 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Noen som har Asus Hovedkort som har vært borti noe lignende? jada, bestilte ny pc fra komplett og så ville ikke skjermen på, kommmer bare going to off mode på skjermen, har asus
Alebi Skrevet 16. august 2005 Forfatter Skrevet 16. august 2005 Det mysteriet er fikset..dro ut alt av kabler og monterte det på nytt,etter å ha prøvd "alle" muligheter.Trykket på knappen og alt fungerte:D Siden har den kjørt Helt Stabilt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå