Fedorabrukeren Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Hei Jeg har en Fedora Core 3 og trenger en driver til TopCom Skyr@cer USB 54 Mbps. Noen som vet om det finnes? Og i såfall hvor?
Silvester Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Bare å glemme. Du blir nok nødt til å kjøpe hardware uten kjipt chipset. Kanskje ndiswrapper fungerer, men jeg hadde inget hell med det iallefall.
Jakob K Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Linux ZyDAS zd1201 Driver skal - ifølge siden - fungere (første resultat på google).
olear Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Linux ZyDAS zd1201 Driver skal - ifølge siden - fungere (første resultat på google). Brukte disse driverene på mitt gamle kort (ikke det samme som trådstarter har), driverene fungerte perfekt. Driveren ligger i kernelen (2.6.12+). BTW: Driveren vil nok ikke fungere, da den er laget for et annet chipset. Endret 8. august 2005 av olear
Silvester Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) AfroDude: Nei, den driveren er til 11Mbps-versjonen. Den han faktisk har bruker et Sis-chipset som ikke er støttet. Endret 9. august 2005 av Nichotin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå