Gå til innhold

Til moderatorene, skrivefeil i test av GF4 MX460!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i "ytelse 3", der dere starter på AA i Q3, er det en skrivefeil, dere skriver "mens GeForce4 Ti4400 selvsagt troner aller øverst."

i testen er det IKKE Ti4400 det er snakk om, men Ti4600..!!

ville bare si ifra om denne feilen... :smile:

Mvh Jan Erik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne sakt det direkte til moderatorene jeg, om jeg viste hvem som var det...!!

det står jo ingen steder hvem som er moderator!!! :evil:

Edit: ooops, så ikke at det sto i testen hvem som hadde skrevet den...

men uansett, moderatorer, er det ikke en fordel å lage en side der det står en oversik over hvem som er moderatorer???

da blir det sikkert også mindre tull i forumene når vi kan sende klagene direkte til dere, istedenfor å måtte poste det her på forumet, eller?

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-04 23:45 ]

Skrevet

Takker for opplysningen Jannis-15!

Feilen er rettet nå! :smile:

PS: En liste over personer med moderatorstatus finner du her.

Howard

www.hardware.no

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-08-05 00:00 ]

Skrevet

nå kommer dere vel sikkert til å banne meg for å ha vert "for pirkete", men i tabellen helt øvert og nederst i testen, hvorfor står det:

Ytese1

Ytelse 2

Ytelse 3

glemt et mellomrom forran '1'. :smile:

pirk pirk, vet det er VELDIG iriterende å bli pirket på, men plz, ikke 'kill' meg da... :wink:

Skrevet

Hehe, du blir selvsagt ikke bannet for å gjøre oss oppmerksom på feil/mangler i artikler! Du burde jo heller blitt premiert, så nøye som du leser testene :smile:

Istedenfor for å rette opp den ytterst lille feilen du nevner her, velger jeg heller å bruke tiden på å teste et par GF4-kort fra POV. Håper dette er iorden! :smile:

Skrevet

iorden? NEI!

hehe, bare tuller.. :smile:

bare fint at du tester flere grafikkort, da har jeg en grunn til å leve de neste dagene også... :wink:

grafikkort er livet.. :smile:

PS! om du har tid, hva synes du om min lille test av "Asus V8440 GeForce4 Ti4400" på hjemmesiden min?

min aller førse test av et grafikkort.. :cool:

bare om du har tid altså... bruk hellet tiden på å teste POV kortene... så slepper jeg å få hele hw.no på nakken pga forsinkelser i testen, hehe..

Skrevet

en ting til, jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men under "Testoppsett" -> "Programmvare" er det en link til å laste ned "Aquamark", denne linken ville ikke fungere hos meg, jeg bruker "Download Accelerato Plus".

Skrevet

Quote:

Den 2002-08-05 00:32, Jannis-15 skrev:

en ting til, jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men under "Testoppsett" -> "Programmvare" er det en link til å laste ned "Aquamark", denne linken ville ikke fungere hos meg, jeg bruker "Download Accelerato Plus".

Kopier linken og lim den inn i explorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...