Launch Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg har satt inn et 3,5" frontpanel med div uttak på kabinettet mitt, lyd uttakene var problemfrie å koble til, men nå har jeg kommet til de to USB portene og ble litt svett i panna for her var det absolutt ingen beskrivelser av noe merkelig nok. Alle ledningene som skal på hovedkort kontakten for ekstra USB uttak er løse, sikkert for å være kompatible med alt... Det er 2 bunter med løse ledninger til USB uttakene og på den første er det: Rød - 2V Hvit - 2USB- Grønn - 2USB+ Svart - 2G Andre bunten er: Rød - 1V Hvit - 1USB- Grønn - 1USB+ Sort - 1G Har helt vanlig tilkobling på hovedkortet der det er to rader med han-pin kontakter, en rad med 4 og en med 5. Fant noe her http://www.hardwaresecrets.com/article/90 som ser ut til å være noe som peker mot riktig villspor Får fikkle litt å se hva som skjer, håper jeg ikke griller hovedkortet eller det jeg plugger inn i USB portene hehe Endret 6. august 2005 av Launch
Launch Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Jepp den siden jeg linket til hjalp meg nok påvei til å få løst koblingsproblemet. Har nå 2 ekstra USB porter i fronten, flotte saker Takk til megselv og Google!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå