Gå til innhold

UT2004 Editors Choice, Add-on?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg UT2004, og ser etter den beste løsningen, så langt har jeg bestemt meg for at jeg skal ha DVD versjonen, men har funnet 3 løsninger, hvor den ene er standard med 1 dvd disc med hele spillet, den andre er UT2004 SE, med en bonus dvd, og til slutt UT2004 Editors choice, hvor det visstnok skal følge med masse nye maps, kjøretøy, mods osv... Men det jeg er usikker på nå er om Editors Choice er hele spillet pluss en bonus dvd, eller bare en add-on dvd? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ECE er med en "bonus" dvd med alt av map packs og diverse "somewhat bedre" mods som er laget til UT2k4, disse kan du laste ned fra nettet uten å betale et rødt øre for dem og du må sansynligvis laste ned nye versjoner av de evt. modene du skulle være interresrt i uansett.

den andre med en bonus dvd er litt intro til UED og diverse andre småting, du får med en maya demo der og tror jeg, trengs kun hvis du er interresrt i å lage ting til spill(et).

håper det hjalp =)

lykke til med UT`ingen, trenger du noe starthjelp så er det flust av oss hyggelige folk på QuakeNET eller du kan droppe innom på

UnrealNorth en tur, de fleste der forholder seg til DM/TDM da men.

Skrevet (endret)

Jeg har UT 2004 Editor choice edition. Det som er nytt er bla 3 nye kjøretøy, 6 nye Onslaught maps, 6 nye characters inkludert Undead necris (vet ikke om d sier folk noe men, ;) )

Endret av COMMANDO X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...