B.H.H Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Når jeg finner noen bf2 servere på gamespy og prøver å komme meg inn på de kommer jeg bare til hoved menyen på spillet. I andre spill jeg bruker game spy starter spillet opp. Noen som har peiling hva som er feil
Makky Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) jeg sliter også med å få brukt 3.parts programvare til å koble meg opp på server i bf2. Jeg synes "allseeingeye" er genialt, men synes det er teit at man ikke kan bruke det... Jeg tror det har noe med at man "må" logge inn til lobbyen i spillet. Hadde vært fint om noen hadde en løsning, er mye raskere å bruke et annet program enn lobbyen for å finne servere... Endret 5. august 2005 av Makky
B.H.H Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Kan det være noe med at det er foskjellige "kontoer" i BF og gamespy
Matias Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 jeg sliter også med å få brukt 3.parts programvare til å koble meg opp på server i bf2. Jeg synes "allseeingeye" er genialt, men synes det er teit at man ikke kan bruke det... Jeg tror det har noe med at man "må" logge inn til lobbyen i spillet. Hadde vært fint om noen hadde en løsning, er mye raskere å bruke et annet program enn lobbyen for å finne servere... Jeg bruker TASE i BF2 og det funker greit... Spillet starter opp og det eneste jeg gjør er å logge inn brukeren min så connecter den til serveren etter det
B.H.H Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 jeg sliter også med å få brukt 3.parts programvare til å koble meg opp på server i bf2. Jeg synes "allseeingeye" er genialt, men synes det er teit at man ikke kan bruke det... Jeg tror det har noe med at man "må" logge inn til lobbyen i spillet. Hadde vært fint om noen hadde en løsning, er mye raskere å bruke et annet program enn lobbyen for å finne servere... Jeg bruker TASE i BF2 og det funker greit... Spillet starter opp og det eneste jeg gjør er å logge inn brukeren min så connecter den til serveren etter det TASE????
Mr.Garibaldi Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Antageligvis en "alternativ" forkortelse for "the All Seeing Eye"... Personlig vil jeg heller anbefale KQuery som jeg synes er et bedre alternativ enn både Gamespy og ASE.... Og ja, den støtter BF2 Den har også en innebygget funksjon alá Xfire mm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå