r2d290 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) er det noen som vet om et program man kan bruke for å lage ett stamtre? kunne tenke meg noe der man kan velge antal søsken, barn osv. på hvert ledd... Det funker også å gi meg råd om hvordan jeg bør lage den, og hvor på treet jeg bør starte... tusen takk på forhånd... Endret 5. august 2005 av r2d290
tasle Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg bruker Embla som (visstnok fremdeles) er et gratisprogram. http://www.embla.us/ Lykke til !
r2d290 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Jeg bruker Embla som (visstnok fremdeles) er et gratisprogram. http://www.embla.us/ Lykke til ! Det er bare mulig å laste ned demoen gratis? full koster penger?
smetho Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Nei, en kan bruke programmet. En betaler derimot for "juveler" (gems på engelsk) som de kaller det: altså ekstra funksjoner som kan være greie. Gjorde faktisk hovedprosjektet mitt på bacheloren hos Embla De har norsk side også da (www.embla.no).
r2d290 Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 Nei, en kan bruke programmet. En betaler derimot for "juveler" (gems på engelsk) som de kaller det: altså ekstra funksjoner som kan være greie. Gjorde faktisk hovedprosjektet mitt på bacheloren hos Embla De har norsk side også da (www.embla.no). Dette er det som står for den norske demoen.... Demo.... Embla Familie og Slekt versjon 2005 er ennå ikke ferdig, så da kan vi desverre ikke tilby en demo riktig enda. Men det vil ikke ta så altfor lang tid før du kan prøve det nye slektsprogrammet. Vennligst kom tilbake noe senere. det funker derimot helt fint å laste ned den engelske versjonen... Går det ikke ann å laste ned en versjon 2004??
smetho Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Hmm, ser du har rett. Jaja, da får du prøve den engelske Har ikke vært borti dette firmaet på noen år (og de er det man kan kalle svakt ustabile!!) Konkursvarselet lengre nede på siden er ikke akkurat noe overraskelse.
Goscinny Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 BTW: ER ikke EMBLA navnet på datamaskinen på Joker-greiene under Xtra-trekningen på NRK?
slaraffen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hei selv bruker jeg Brothers Keepers som kan får med ulike språk, også norsk. og har brukt det siden det var en enkel liten dos sak til hva det har blitt idag. Inne på DIS norge som er et slektforskningsforening er linker og tester av ulike program. her finner du endel å titte på DIS Norge Håper det hjelper deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå