Innos Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Noen som blir med på ny char? Har en lvl 14 trapper, er så kjedelig alene.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Tenkte jeg skulle kaste fra meg noe items veldig snart, Lightsabre, Djinn slayer (nesten perf), Demon limb (kan være grei til melee pga enchant charges), etheral stygian pike og en 7% manald. Bare low items, si fra hvis noen vill ha de. Tja, jeg har alltids bruk for en Demon Limb
madze Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hei! akkurat komment meg til a5 nm men sliter litt siden jeg bare har 3 life leech... og 5 mana leech... er ikke noen her på forumet så noe crappy stasj liggende eller lowlvl gear med lifeleech? trenger det sårt... største utgifta er jo potions for tiden Ellers vil jeg takke gsn for lightsabre å stasjet jeg fikk hjalp stort ITD rocks
madze Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Noen som blir med på ny char? Har en lvl 14 trapper, er så kjedelig alene. Starta ny i forgårs:P hehe men si fra neste gang skal mekke meg amazon soon
gsn Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Tvk. Hvis du trenger demon limb må du høre med madze, det er ikke sikkert han trenger den
madze Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Vist noen har liggende crappy ias gloves eller anna amazon stasj som dere ikke har bruk for / tenkt til å kaste så si fra.. hehe
gsn Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvis noen trenger boost gjennom n/nm/hell eller trenger hjelp med en quest så er det bare å spørre. Jeg kan også ta uber tristram og uber andy/duriel/lillith hvis noen trenger hjelp med det. acc name gassn
madze Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hvis noen trenger boost gjennom n/nm/hell eller trenger hjelp med en quest så er det bare å spørre. Jeg kan også ta uber tristram og uber andy/duriel/lillith hvis noen trenger hjelp med det. acc name gassn steike akkurat mekka meg mf sorc og kommet meg gjennom hele spille Nå fant jeg stormsheild så angrer litt på at jeg ikke gikk blokk ruten alikevell men men, ser ut som det blir ny sorc så snart jeg finner gear denne suger jo max:) Ellers, hvordan builds funker best til å ta uber trist?
gsn Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tar uber trist med max cb smiter, andy pleier jeg å ta med summoner, er så kjedlig å smekke alle minions'a hennes med smite.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg kunne godt ha trengt litt hjelp med über Tristram. Må bare skaffe Diablo's Horn først.
Nå kan du lura Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 jeg er intresert i å være med i hw diablo teamet, sliter me då finne folk å spille med, de fleste har begynnt med wow kan ikke noen gi beskjed når dere skall spille?? håper på raskt svar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg (og dama) har tenkt å begynne å spille på Battle.Net i nær fremtid - tror ikke det blir ladder - starter en ny character. Er med på å spille jeg
gsn Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg kunne godt ha trengt litt hjelp med über Tristram. Må bare skaffe Diablo's Horn først. 4992993[/snapback] Bare å whisper hvis du trenger hjelp.
JohnRichard Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Lite respons her, jeg har nå en lvl 20 Sorceress (skal bli Blizzard/MF) på Battle.Net (non-ladder).
Nå kan du lura Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 Lite respons her, jeg har nå en lvl 20 Sorceress (skal bli Blizzard/MF) på Battle.Net (non-ladder). 5037622[/snapback] Kan du\dere ikke begynne på ladder heller, der jeg spiller iallefall...
JohnRichard Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Har nå blitt lvl 37 (fremdeles Non-Ladder) og i går begynte jeg å ta Baalruns alene, blir vel en del Baalruns pga meget bra EXP og finner faktisk kurrante items før jeg legger ut på Nightmare Quests. Endret 25. oktober 2005 av JohnRichard
Nå kan du lura Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Har nå blitt lvl 37 (fremdeles Non-Ladder) og i går begynte jeg å ta Baalruns alene, blir vel en del Baalruns pga meget bra EXP og finner faktisk kurrante items før jeg legger ut på Nightmare Quests. 5055677[/snapback] Ok, jeg har begynt non ladder char nå jeg og, men er bare lvl 10. Har komt meg litt videre på ladder charen, så får se hvor lenge jeg spiller på den, blir for kjedelig med bare en char, men har du navnet på accounten din så adder jeg deg til friends...
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 (endret) BNet acc: johnrichard XFire acc: johnrichard Endret 26. oktober 2005 av JohnRichard
bte Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Vurdere å kjøpe D2 igjen og spill bnet.. Noen som er med på det da? Vet ikke helt hva jeg skal være men tenker enten Necro eller Druid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå