Edmund Blackadder Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei! Jeg har fått en gjeste key av en venn (sånn 10 dagers greie) , men man må på internett og ta steg for steg med info og kredittkort hvis jeg i fremtiden vil opppgradere etter de 10 dagene, men etter jeg har oppgitt kredittkortnummeret, så venter jeg lenge, så får jeg en merkelig error. Screenshot:
hallgeirl Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 prøv å gjør det samme bare i IE... Det har ingenting med browseren å gjøre. Hvis du leser litt mer nøye på feilmeldinga så står det "The SERVER encountered an internal error blablabla". Dvs. websida funker ikke som den skal for øyeblikket, prøv igjen senere.
Edmund Blackadder Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Damn..! Hvor lenge tror dere det er snakk om?
MiteS Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Det blir bare ren gjetting, det kan du gjøre like godt som oss.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Working as intended. Prøv igjen ved et senere tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå