norseson Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hei Eg har ein W/R 20. kvar er det best aa farme?
danilovic Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=431597 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=445525
Adversary Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) Sør for Droknars Forge (Witmans Folly) men det klarer du ikke alene. Ta med 2-4 og ta de små gruppene der kan du få alt. Nord for Yaks Bend også under navn Iron Horse Mine dette klarer du solo. Her droppes det mest blå\lilla\gull armors. Carumi Elites utenfor Riverside har ikke mer info .. bare snappa det opp fra farming tråden min. Og en ting til .. prøv og selg gull armors slik som Grundig gjør. Prøv 5K++ pr stykk (rune prisene er jo helt extreme) Endret 5. august 2005 av mini me
brd Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Må du ikkje identfisere itema fyrst då før du selger dem, eller er det bedre å ikkje identfisere itema å selge dem mini me mener du at grundig selger 5k blåe eller gold items til merchant eller til "real people" Leif
Adversary Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Både jeg og Grundig selger vanlig vis uidentifidserte gold armors til Real people for 5K pr. stykk. Men prisene idag på superior runer er jo syke der for kan du kansje selge for 10K Btw oppdaterte farme tråden min
Rydier Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) Carumi Elites utenfor Riverside har ikke mer info .. bare snappa det opp fra farming tråden min. Har ikke prøvd med W/R der, men skal være heldig om det går... Foreslår å lage en Monk primary til farming, om det går ann å soloe et area, er du ganske sikker på at du greier det med monk Mye gøyere å unlocke gjennom PvP da, (om du ikke er ute etter special looks på armor/items) om de får oppdatert faction rewards/costs kan det jo til og med gå like fort som PvE. Tar nok et par uker før Anet finner ut at det er noe smart though... Endret 5. august 2005 av Rydier
Flames Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Tja.. Riverside farmer jeg ofte med en e/mo. Bruker earth magic, wards, earth armor og ether renewal. Funker fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå