Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Noen som vet hvorfor/hva jeg kan gjøre med det ? Når jeg mekker så går det ikke ann å joine. Veldig kjipt når jeg skal spille mot venner, som har samme problemet.
Snorre Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du sitter sannsynligvis bak en firewall. I så tilfelle må du nesten bare åpne opp en del porter og greier. Sikkert noen som har peiling på hvilke porter du må åpne i WC3. Mener det var post 6112 eller noe spillet brukte, men husker ikke Dog kan du jo bare prøve deg frem. Må få lov til å advare om at du risikerer en del ved å åpne portene i firewall-en da du åpner mer opp for virus og hackere.
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Har prøvd å disable både norton antivirus og internet security. Funker ikke:/ men får vel bare leite litt etter en løsning.
MagnusK Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 For å kunne create i Warcraft3(Wc3) må du åpne en port i routeren. Åltså du må gå i router konfigureringa og åpne en port på en ip adresse eks: ip: 192.92.60.100 port: 6116 (tror det er standar i wc3) type: tcp og udp (begge typene for å være sikker på at det fungerer) Når du har konfigurert routeren, må u gå i Norton Internet Security(NIS). NIS - personlig brannmur - konfigurer - avansert - generelt - legg til Da kommer det opp et nytt vindu. da velger du først - tillat (så trykker man neste) så endrer vinduet seg da velger du - tilkoblinger til og fra andre datamaskiner og så endres vinduet igjen o du må velge - alle datamaskiner så endres vinduet igjen og du må velge - tcp og udp lenger nede i samme vindu velger du - bare komu~ eller portene som angitt nedenfor så velger du porten du åpnet i routeren (6116 eller liknende) de to portene må være like. Etter at man har satt riktig port i NIS så er det ikke noe mere konfigurering som er viktig. NB! Man må ha lik port i Wc3, NIS og Routeren for at det skal funke. For å endre port i wc3, går man på options - gameplay. Tror det er alt som trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå