Stette Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg lurer på om det ernoen instillinger jeg kan endre på slik at signalene blir sterkere, eller slik at den sender ut "pulser" fortere. Jeg har nemlig STORE problemer med at jeg faller ut hele tiden, eller at det lagger noe forferdelig på online spill.. Det er uutholdelig.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Jeg fant et sted der man kan stille på ting som Beacon interval, DTIM interval, TX Rates, Wireless Mode, Power Control og Speed Enhanced Mode. (Bilde lagt ved) Hjelp.... Endret 4. august 2005 av Stette Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har akkurat samme innstillingene som det som er på bilde der. Lenke til kommentar
Stette Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ingen flere svar altså?? Bare at dere har de samme innstillingene?? Jeg skulle gjerne sprita opp litt... Jeg driter i MAX 12dB forsterkning. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kanskje hjelper det å bytte kanal? Den kanalen du bruker idag kan få forstyrrelser bra elektroniske støykilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå