Gå til innhold

Lyd & Bilde nr. 1 og 5 2005


Anbefalte innlegg

Hei!

Håper en av dere som har bladet Lyd og Bilde sine utgaver nr. 1 og 5 2005 kan hjelpe meg litt. Er interessert i testene av henholdvis Cambridge Audio Azur 540D (nr. 1 under tittelen "Bedre kilde gir bedre bilde") og pakken med Harman/Kardon DVD22 (nr. 5, s. 44 med tittelen "Det perfekte kompromiss", harman/kardon Cinepower flerkanalsanlegg). En scan av disse sidene hadde vært det beste, men en kjapp oppsummering av resultatene holder lenge. Er interessert i en sammenlikning av disse to spillerene, fortrinnsvis de lydmessige kvalitetene.

 

Takk så mye!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv ikke om man bruker de analoge utgangene? Dette sitatet, fra Home Cinema, gjorde meg litt usikker:

 

"There is a caveat though, its performance via the analogue stereo outputs is not a patch on the digital audio outputs, when it comes to CD (see our Audio Jitter lab report). It’s best to always use top digital output for your CD listening."

 

Min forsterker har ikke digitale innganger, så spørsmålet da er om DVD22 kan være en bedre match.

Lenke til kommentar
Selv ikke om man bruker de analoge utgangene? Dette sitatet, fra Home Cinema, gjorde meg litt usikker:

 

"There is a caveat though, its performance via the analogue stereo outputs is not a patch on the digital audio outputs, when it comes to CD (see our Audio Jitter lab report). It’s best to always use top digital output for your CD listening."

 

Min forsterker har ikke digitale innganger, så spørsmålet da er om DVD22 kan være en bedre match.

Hvis man bruker digitale utganger spiller det liten rolle hvilken spiller du kjøper, det er ihvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Hvis man bruker digitale utganger spiller det liten rolle hvilken spiller du kjøper, det er ihvertfall min erfaring.

Vel, jeg har ikke digitale innganger på min forsterker, så da spiller det vel en rolle...

Nei, men hvis du leser testen av audiophile sier de at man bør bruke de analoge utgangene og at den spiller cder som dvdspillere mye dyrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...