3000 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 vel er det mulig? har lest om flere som sier det går.. men får det ikke til med min.. ka må eg gjøre..? vist det går an i det hele tatt
genser Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Ja, det går ann. Har desverre ingen tips til hvordan du kan klare det. Du kan begynne med å si hva som går galt.
kvakkster Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Det går vel kanskje tregt siden k700i ikke har no støtte for EDGE eller 3G?
3000 Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Vel når eg prøver å se på nrk mobil tv.. så trykker eg på spill av GPRS NRK. da skulle eg få se live sending fra nrk.. men det kommer bare "kobler opp til medie server" og så står det "kan ikke koble opp til medie server" trenger eg noen ekstra innstillinger? har netcom -takker for svar-
Lurifaksen Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Du trenger en internett-oppkobling. Ikke WAP/"GRPS" oppkobling.
DigitaL BlasteR Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Tror du må ha 3G/EDGE for å kunne gjøre dette
3000 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Skrevet 5. august 2005 Du trenger en internett-oppkobling. Ikke WAP/"GRPS" oppkobling. men når eg bruker internett innstillinger funker ikke wap ikke i det heletatt tror ikke det går an å se tv på k700i eg :!:
tbone Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 (endret) Operatør? Har du telenor finner du oppsettet for Mobil TV her. Husk å akseptere oppsettet hvis du blir spurt om det for å lagre det på telefonen. Når du mottar innstillingene, følger du disse trinnene: Du vil motta en streaming konfigurasjon til din telefon. Displayet viser følgende meldingen: "Nye innstillinger er mottatt. Innstallere?." Trykk "Ja" og "OK". Inntast PIN-koden 0000 og trykk "OK". Du må nå sette din nye profil som standard: Åpne hovedmenyen. Scroll til og velg "Kommunikasjon". Scroll til og velg "Innst. for dataflyt". Scroll til og velg "Koble til med". Flytt markøren til ditt nye oppsett og trykk "Velg". Konfigurasjonen er utført. Din telefon er nå klar til å bruke MobilTV. Personer som bestiller MobilTV oppsett vil ofte også ha behov for WAP oppsett. Oppsett Netcom (Internett) EDIT: Du hadde Netcom ja Endret 5. august 2005 av tbone
3000 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Takker fikk det til å virke nå endelig kan eg få se barne tv på bussen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå