Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har en liste over hvilken level humanoids som dropper hvaslags cloth ? gidder ikke å thotte, kommer opp 50k forskjellige mobs per type cloth

Endret av Lord-Myrrah
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Etter en lang pause på mange måneder klarer jeg ikke å motstå fristelsen lenger. :p Skal kjøpe meg et nytt gamecard og starte opp på den nye PVP serveren som kommer i morge. :) (Hvor er det billigst for Gamecard i Trondheim?)

Den characteren min som var høyest lvl var en druid på lvl 48. Men har nå lyst å starte en ny en, men har ikke fulgt med på hva som er blitt oppdatert og sånt i det siste, så hvilken klasse skal jeg velge? :p

Tror det blir horde, kanskje mage eller shaman, hva anbefaler dere?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Men hvordan er shaman i party? Instancer og slikt (opp til lvl 40-50)

Skrevet
Shaman. Gøy klasse. :)

Seriøst, har virkelig fått sansen for shaman igjen. Enhancement + god 2h og litt agi/str-gear = kanonbra skade og minimalt med nedetid.

5489708[/snapback]

Såå enig. Det er dødsmorro.

Skrevet
Men hvordan er shaman i party? Instancer og slikt (opp til lvl 40-50)

5489717[/snapback]

Tja, ganske fleksibel, egentlig. Kan uten problemer være offtank med skjold + 1h m/ Rockbiter (mer aggro), dps med 2h + Windfury, sekundær-healer (eller primær med resto-build), har massevis med gode buffer via totems (agi/str-buff til tanker/dps, manarestore til castere, fire/nature/frost-resistance til alle, grounding-totem som spiser opp slemme spells, etc.), og har innebygget soulstone hver time.

Skrevet

Ok! Selv har jeg begynt å farme Rugged Leather med en venn. Får en LW i guildet til å mekke kits. Samme med widgets, bare at jeg kjøper dem istedet.

Skal også farme Vibrant Plumes.

Skrevet

Vibrant Plumes er de fra 1k needles? Jeg har selv farmet de for den epic necken fra darkmoon farie, det er ekstremt kjedelig, jeg tok alt på en helg, og skal aldri gjøre det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...