Gå til innhold

Alt om ROSE Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller du den nord-amerikanske versjonen da eller? for den europeiske går det ikke an å laste ned og spille... har prøvd å laste ned den nord-amerikanske men nedlastingen har en tendens til å stoppe midt i :cry:

Skrevet
spiller du den nord-amerikanske versjonen da eller? for den europeiske går det ikke an å laste ned og spille... har prøvd å laste ned den nord-amerikanske men nedlastingen har en tendens til å stoppe midt i :cry:

Jepp, jeg spiller den Amerikanske versjonen, pga når jeg gikk inn på Europe så var siden nede.

Skrevet

Jeg har en lvl 12 soldier. En ting jeg har lagt merke til som de har endra fra den internasjonale versjonen er at det er mye mere quests. Det dukker opp noen små quests etterhvert som man går opp i lvl, og når jeg ble soldier fikk jeg ett ganske stort quest som ikke bare går ut på og drepe 10 av det monsteret osv. Dette gjør spillet mye bedre en det var før, da det blir mye mer en bare "hack & slash". Jeg skal garantert fortsette å spille dette når de åpner serverene igjen den 07. oktober (de stenger de vel i løpet av dagen i dag for og oppgradere og rense) :)

Skrevet

Character creation var utroligt skuffende. Nesten ingen variasjoner på characteren du lager, du ser prikk likt hver 4-5person sånn ca. Det er noe jeg hater med mmorpg, med så mange spillere, så bør du kunne velge et unikt utseende. Ellers var start område tjukt av spillere, og jeg gikk fort lei. Men det var et ganske søtt spill, som hadde blitt betrakteligt bedre med en MYE sterkere character creation :D

Skrevet (endret)

Linken til klienten på http://www.roseeurope.com er ikke helt rett. Måtte bytte ut slutten av linken fra zip til exe. Dersom noen andre prøvde å laste ned der ifra uten hell, kan dere prøve linken nedenfor:

ftp://38.117.23.123/ROSE/rose_100_100_eu.exe

Holder på å laste ned nå. Håper det i hvertfall er litt gøy =P

Edit:

Kom også over en torrent til Europa klienten:

http://www.gamesrouter.com:6969/torrent.ht...a8e781ceee8764a

Endret av DragonFly
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...