Gå til innhold

Alt om ROSE Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på å laste det ned selv nå, både for meg og bruttern. Kjekt å kunne spille noe annet mens vi har WoW-pause. Downloaden er på 33% nå, og det går ikke spesielt fort, men det overlever vi. Er masse lesestoff om spillet som det er greit å sette seg inn i først som sist.

Kan ikke se meldinger om at serverene er nede noe sted på roseon.com som faxe sier. Kunne du vise meg hvor jeg finner den meldingen? :)

Skrevet (endret)

Okay, men det er jo gamle nyheter. Den ble postet 7/19/2005 står det jo :)

edit: Serverene er "exceeded". Regner med at det betyr fulle. :(

edit2: Nå har det stått 'Downloading avatar list' i over 5 minutter. Er dette vanlig?

Endret av Complexion
Skrevet

Så veldig søtt ut :) Må laste ned og prøve, går det an og lage guild/clan eller noe lignende? hadde jo vært kjekt viss vi hadde laget en guild/clan :)

Skrevet (endret)

Noen som kan vise meg ein side hvor det står at det ikkje koster noe og at det ikkje er noen planer om at det skal koste noe heller. Gidder ikkje å begynne å spille det vist det begynner å koste penger når eg endelig har sett meg inn i det :tease:

Dette såg ikkje lovende ut:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello IROSE Users,

IROSE will be implementing a payment plan in order for you to continue playing the game. That means this game will be switching over to P2P service. I am sorry to bring this news to you all. The plan will begin on September 1st and continue until the game is shut down. If you have an account at the moment remember to be sure you cancel your registration to this game. Or you too will be supplemented to this new plan.

Thank you

IROSE GM Team

Gravity

Hentet fra ROSE online

Endret av albions
Skrevet

Skal visst være fullt mulig å lage guilder.

Er jo et hyggelig spill. Fint for barn, tenker jeg. Men jeg synes det var gøy. Litt uvante kontroller i forhold til andre 3. persons spill, men det er jo en vanesak.

Skrevet
Dette såg ikkje lovende ut:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello IROSE Users,

IROSE will be implementing a payment plan in order for you to continue playing the game. That means this game will be switching over to P2P service. I am sorry to bring this news to you all. The plan will begin on September 1st and continue until the game is shut down. If you have an account at the moment remember to be sure you cancel your registration to this game. Or you too will be supplemented to this new plan.

Thank you

IROSE GM Team

Gravity

Kilde?

Skrevet

Hmm... det virker som om det skal være 2 verisjoner ein p2p og ein gratis

-----------------------------------------------------------------------------------------

Irose will contiue to be free Erose will be p2p for more features Irose will not be shut down EVER it even says in the notices :thumbup:

Skrevet (endret)

kom til channel 3.. skal mekke klan der jeg, hardware.no klan :p'

hvcem blir med? nicka mi er fox88

Endret av fox88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...