Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Nå har de 2 servere, begge er fulle Dette er VELDIG uproft!
faxe Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 eh....på hjemmesiden står d: server down! de e ikje fulle
Mats1988 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Spillet er lastet ned og innstalert, da må jeg bare prøve det
Dʋgɢtung Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Holder på å laste det ned selv nå, både for meg og bruttern. Kjekt å kunne spille noe annet mens vi har WoW-pause. Downloaden er på 33% nå, og det går ikke spesielt fort, men det overlever vi. Er masse lesestoff om spillet som det er greit å sette seg inn i først som sist. Kan ikke se meldinger om at serverene er nede noe sted på roseon.com som faxe sier. Kunne du vise meg hvor jeg finner den meldingen?
faxe Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) her: NOTICE: about recent server downs Endret 6. august 2005 av faxe
Dʋgɢtung Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Okay, men det er jo gamle nyheter. Den ble postet 7/19/2005 står det jo edit: Serverene er "exceeded". Regner med at det betyr fulle. edit2: Nå har det stått 'Downloading avatar list' i over 5 minutter. Er dette vanlig? Endret 6. august 2005 av Complexion
Crispin Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Så veldig søtt ut Må laste ned og prøve, går det an og lage guild/clan eller noe lignende? hadde jo vært kjekt viss vi hadde laget en guild/clan
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) går det an og lage guild/clan eller noe lignende? hadde jo vært kjekt viss vi hadde laget en guild/clan Mulig det Endret 6. august 2005 av -Martin-
albions Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Noen som kan vise meg ein side hvor det står at det ikkje koster noe og at det ikkje er noen planer om at det skal koste noe heller. Gidder ikkje å begynne å spille det vist det begynner å koste penger når eg endelig har sett meg inn i det Dette såg ikkje lovende ut: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Hello IROSE Users, IROSE will be implementing a payment plan in order for you to continue playing the game. That means this game will be switching over to P2P service. I am sorry to bring this news to you all. The plan will begin on September 1st and continue until the game is shut down. If you have an account at the moment remember to be sure you cancel your registration to this game. Or you too will be supplemented to this new plan. Thank you IROSE GM Team Gravity Hentet fra ROSE online Endret 6. august 2005 av albions
oyvjak Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Skal visst være fullt mulig å lage guilder. Er jo et hyggelig spill. Fint for barn, tenker jeg. Men jeg synes det var gøy. Litt uvante kontroller i forhold til andre 3. persons spill, men det er jo en vanesak.
anono1123 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Dette såg ikkje lovende ut:------------------------------------------------------------------------------------------------ Hello IROSE Users, IROSE will be implementing a payment plan in order for you to continue playing the game. That means this game will be switching over to P2P service. I am sorry to bring this news to you all. The plan will begin on September 1st and continue until the game is shut down. If you have an account at the moment remember to be sure you cancel your registration to this game. Or you too will be supplemented to this new plan. Thank you IROSE GM Team Gravity Kilde?
albions Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hmm... det virker som om det skal være 2 verisjoner ein p2p og ein gratis ----------------------------------------------------------------------------------------- Irose will contiue to be free Erose will be p2p for more features Irose will not be shut down EVER it even says in the notices
Wyldelife Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Hvis de skal sende regninger til meg, så går jeg helt Crayzayh! :S Dette spillet er jo ikke verdt penger, serverene er jo nede for øyeblikket også
fox Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) nu skal jeg spille men hvilken serverchannel? vil spille sammen med dere Endret 7. august 2005 av fox88
Sigga Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Fins det en annen link? Orker ikke å laste ned på 33 kbps..
fox Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 spiller i channel 3.. nicka mi er fox88 men hvordan kan jeg whipser? umulig å skrive @ i spillet :S
fox Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) kom til channel 3.. skal mekke klan der jeg, hardware.no klan ' hvcem blir med? nicka mi er fox88 Endret 7. august 2005 av fox88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå