slengpung Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Noen som har byttet ut vifte på dette kortet? Bråker noe så J#"¤!... Er ute etter støydempende greier her...
carl-kr. Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Noen som har byttet ut vifte på dette kortet? Bråker noe så J#"¤!... Er ute etter støydempende greier her... se om viften sitter ordentlig på.mitt 6600GT bråket noe sinnsykt før og jeg vurderte å kjøpe ny.prøvde å ta ut kortet,gjorde ren viften og da oppdaget jeg at viften ikke satt skikkelig på plass. satte kortet inn igjenn og det var lydløst. 6600GT skal ikke være et bråkete kort...
Singh tha king Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Noen som har byttet ut vifte på dette kortet? Bråker noe så J#"¤!... Er ute etter støydempende greier her... se om viften sitter ordentlig på.mitt 6600GT bråket noe sinnsykt før og jeg vurderte å kjøpe ny.prøvde å ta ut kortet,gjorde ren viften og da oppdaget jeg at viften ikke satt skikkelig på plass. satte kortet inn igjenn og det var lydløst. 6600GT skal ikke være et bråkete kort... var det også en XFX?
carl-kr. Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) nei det var et leadtek,men jeg har et xfx kort på min pc nr.2 og det bråker ikke noe mer en leadtek kortet edit: det er like stille mener jeg Endret 2. august 2005 av carl-kr.
slengpung Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 takker for det da... Synes bare jeg leste en gang at dette xfx kortet var ganske bråkete.. Tester iallefall dette med å sette det fast først da
Blårens Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 dette kortet bråker det bråker like mye som asus 5700/5900 og de der kortene
slengpung Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 hmm.. skal teste dette med å sette fast vifta først ja!! Har jo Asus deluxe sli HK som jeg må fikse litt vifter eller kjøleribber på også.. Bare jeg får plass til to gt kort og litt annet støydempende hk ting ... hehe
carl-kr. Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 takker for det da... Synes bare jeg leste en gang at dette xfx kortet var ganske bråkete.. Tester iallefall dette med å sette det fast først da det har jeg oxo hørt ja,men jeg som har disse to forskjellige 6600GT korta vil ikke si XFX kortet bråker noe mer en det andre.
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) uansett om det sitter bra el ikke skader det ikke og bytte ut den gamle kjølepastan me litt artic silver 5 det senker tempen noe og da går kanskje vita saktere og...?har selv ett 6800gt og har sett pastan dem bruker der... Endret 3. august 2005 av usæl-gesæl
Co0O Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 (endret) Har en kompis som har XFX 6600GT PCIe. Støyet vél mye, så han kjøpte seg en Arctic Cooling NV6. Veldig bra, mindre lyd av skjermkortet. MEN: Han har et Asus A8N-SLI hovedkort, og AC-kjøleren er såpass stor at den dekker mesteparten av chipsetviften... så nå støyer dén i stedet... Edit: Har hørt at XFX-kortet støyer mer enn andre 6600GT-kort. Endret 3. august 2005 av cosmo03X
slengpung Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 ok... Har Asus sli deluxe HK som også støyer noe jævlig... Må finne meg en smart liten løsning og få skiftet ut alle vifter her...
MoDzoNa Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 har et Gainward GeForce 6800GT og det overdøver resten av viftene i kabinettet mitt.. Bruker dette kortet på et Asus P5ND2-SLI Deluxe. Dette er et kjempe bra hovedkort. Men jeg vil anbefale alle som skal kjøpe nytt skjerm kort i dag om å kjøpe ny kjøler samtidig. Jeg kan ikke uttale meg noe om 7800GTX kortene, pga ingen erfaringer med disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå