EDB Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 God kveld Jeg satt og spilte, warcraft, så begynte den ene hardisken å lage ulyder. Jeg er ikke helt sikker på hvilken av hardiskene det var. Det hørtes ut som om den startet på nytt, såkan vel ikke ha vært systemdisken? Jaja, tenkte jeg, litt ulyder for man da regne med, helt til hele skjermen fryser. Jaja tenkte jeg fortsatt,en reboot gjør vel susen. Jeg rebooter, alt skjer som normalt, windows logoen kommer opp, den saken går forbi og forbi. Akkurat når det ser ut som den skal gå videre, inn til windows, rebooter den. Hardisker som sitter i den er 1x 36gb raptor og 2x 160gb maxtor sata. De 2 står i raid 0, eller stod Det er også en dvd-brenner. Jeg har prøvd å dra ut alt uten om os-disken, uten hell. Vanlig oppstart og sikkerhetsmodus, samme reaksjon. Har lite lyst til å formatere, men må jeg så må jeg jo. Hadde vært greit å hatt det meste som ligger der. Det er en p4 2.8ghz Northwood Abit IC7 max-3 2x256mb shitty ddrram Asus Ati radeon 9800XT 256mb 1x 36gb 2x160gb Takk på forhånd for all hjelp jeg måtte få
Johnnyfredrik Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Det er sikkert feil på disken, anbefaler at du setter inn en ny disk, legger inn nytt Operativ system. Koble så til den gamle disken hent ut det du trenger. Alternativt kan du prøve å ghoste den gamle disken.
EDB Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Noe sånt tenkte jeg også på, som en siste utvei. Den finner alle diskene når jeg booter og går i BIOS, hvordan kan ejg vite hvilken som er deffekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå