Gå til innhold

Hvordan fryser jeg en frame i Premiere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du spørr MYE ang premiere. Noen tips:

 

* Bruker stikkordregisteret i Manualen

* Les Manualens første kapitler

* Les Hele manualen

* Bruk den elektroniske manualen (vedlig grei)

* Les noe som helst ang premiere....faq'er

 

 

:wink:

 

Ser ikke ut som du har lest noe som helst ang Premiere. Premeier er ikke for barn, hold deg til studio DV i så fall.

 

____

TV

Lenke til kommentar

Dette forumet er jo til for at folk skal kunne spørre om det de lurer på. Ikke noen grunn til å kjefte på folk som bruker det. Forresten, så tror jeg det er en del folk her som ikke har manualen til Premiere (av en eller annen grunn.....:smile: ) Hvor mange har Premiere originalt her?

Lenke til kommentar

Kjefter ikke..bare trekker litt. Det er kanskje enklere å slå opp i manualen. Manualen følger med uansett (som fil) eller du kan trykke hjelp på menyen og få hele manualen elektronisk (med veldig gode søkemuligheter). Du vil da få svar på de aller fleste spm som piraten spørr om. Det er selfølgelig greit at folk spørr, men tipset mitt var at det er litt enklere å slå opp. Jeg kunne selvfølgelig slått opp og svart på de spm han lurer på og kopiert svaret, men når du først har hjelp funksjonen, hvorfor ikke bruke den...

 

Finner du ikke løsningen i manualen (hjelp) eller du ikke forstår hva de mener så kan du prøve å få igang en diskusjon om emne.

___

TV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...