Gå til innhold

Feilmelding i Firefox - POSTDATA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må slutte å oppdatere etter at du har sendt postdata da :p

Å oppdatere slik er uansett en uting, siden du da (sannsynligvis) sender et skjema du allerede har sendt, på nytt.

Skrevet

Jeg vet ikke hva postdata er en gang, men jeg trenger å oppdatere siden! Det er en shoutbox på hovedsiden, og for å lese nye beskjeder må man oppdatere siden :)

Skrevet (endret)
Jeg vet ikke hva postdata er en gang, men jeg trenger å oppdatere siden! Det er en shoutbox på hovedsiden, og for å lese nye beskjeder må man oppdatere siden :)

POSTDATA er det som sendes når du har fylt ut et skjema og trykker submit/ok/whatever-knappen. Hvis du da prøver å oppdatere vil postdataene bli sendt på nytt. Dessverre er det mange webapplikasjoner som bruker skjema på helt feil måte til ting som en vanlig link ville gjort vel så bra.

EDIT: Så på den shoutboxen, og det som fungerte for meg var å klikke på "shout" uten å fylle inn noe. Du får en "Note: No shout"-beskjed, men siden blir i hvert fall oppdatert :)

Endret av Loomy
Skrevet

Takk, det er hvertfall en metode jeg kan bruke midlertidig :)

Håper på svar fra andre hvis noen klarer å løse problemet helt!

PS: Designet på siden er ikke ferdig Loomy, tror han som lager siden skal forandre på nesten alt av farger o.l. :) (Det var vel du som "klaget" på fragene i shoutboxen?) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...