w00tson Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Har ikke sett denne våpentabellen her før, så legger ut en litt slankere versjon (17kb vs 100kb):
Øl_Mariachi Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Meget interresant lesing dette. Som jeg trodde; sniperen til US (M24) er nesten dobbelt så kraftig som de til Chineese (Type 88) og MEC (SVD). Accuracy er oppgitt til nesten likt, men pga mye dårligere sikte (synes jeg i hvert fall) er nok US sin sniper ganske mange hakk bedre enn de andre.. Er du sniper av hjerte, og liker å spill MEC/Chineese bør en nok kanskje velge å unlocke M95?
sixx Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 hmmm....ble litt overrasket over noen av tallene... feks ak-47 og G3 er omtrent like kraftige...
m-momr Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 hmmm....ble litt overrasket over noen av tallene... feks ak-47 og G3 er omtrent like kraftige... du merker et på rekylet, vis du har skutt med det " in the real world"
CHB3 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 dem som ikke stoler påd en tabellen, kan bare gå inn på .con filene til de forskjellige våpene og se forskjellen
MrLee Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Stoler ikke på den. Tabellen stemmer med den som står i Prima Official BF2 strategy guide, så den er nok ganske så nøyaktig (inntill de tweaker dmg og slikt i evt. patcher senere, noe de ikke har gjort enda, så vidt jeg vet) edit: Bra tiltak fra trådstarter! Endret 2. august 2005 av MrLee
Passasjer Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Ok. Men jeg hadde trodd at unlockable sniper var krafigere enn USA's sniper...
w00tson Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Stoler ikke på den. Dette er som sagt samme tabellen som er i Official Prima BF2 Guide, berre med anna utsjånad fordi den andre var 1: ulekker og 2: STOR. Orginalen ligger blant annet her Oversatte også noe av den til norsk, bare for gøy
Big Hawk Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Nice tabbel Mr w00tson.. Litt overraska over noen av rekyll parrameterne de bruker i spillet konta real life våpen. Synes m16a2 ligger vel lavt her, spesielt konta L85. Nu har jeg bare skutt med en M16A1 og den er litt letter, og bruker en lettere 55 grains kule ( 66 grains på M16a2 samme kaliber) , men L85 føltes lettere å skyte med en M16a1. L85 er også tyngere en M16A2,,,,ja ja det er bare et spill
w00tson Skrevet 3. august 2005 Forfatter Skrevet 3. august 2005 Synes m16a2 ligger vel lavt her, spesielt konta L85. Tror Colt har sponsa både CS og BF2 Men tenker de har funnet frem til våpen de vil ha med først, så tweaket dem til å passe klassene. Ideelt sett burde de jo satt noen parametre som våpene måtte møte, så funnet rette våpen.
oby Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Om denne tabellen stemmer så er det jo bare bullshit hva som står inne i BF2 på de forskjellige våpenene. F.eks: Det står at M95 har very high damage mens M24 har high damage.
w00tson Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Om denne tabellen stemmer så er det jo bare bullshit hva som står inne i BF2 på de forskjellige våpenene. F.eks: Det står at M95 har very high damage mens M24 har high damage. Ja, er bullshit det som står inne i BF2 om våpnene Men M95 trenger gjennom vinduer osv som M24 ikke gjør. kan være det de mener.
oby Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) hehe, ok. Men hvordan regner dem ut damage her da, eller "skade", skal vel være forskjell på hvor man treffer og om han du treffer har heavy armor eller light armor? Og hva menes når det ikke står noe på "Avvik stående/knelende/liggende" Er det lixom ikke forskjell om man står eller ligger med sniper? Endret 23. august 2005 av xP4nD
MrLee Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 det er vel det det mener.. og 95 skade er 95 skade av 100 (totalt antal HP du har i BF2) hvs hvis du ikke er Support eller en annen klasse med body armour, så tar ett treff i kroppen 95% av health'en din.
oby Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ikke for å være vrang, men hode-skudd med sniper er = død Og hvor mye er en body armour "verd" da?
w00tson Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Og hvor mye er en body armour "verd" da? 33% er body armour verdt, fritt etter mitt eget minne dvs skaden blir redusert med 33%. og ja, tror sniper, pistol og shotgun har samme avvik åkke som. Eller så har de ikke noe info om det, men det ville være rart.
MrLee Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ikke for å være vrang, men hode-skudd med sniper er = død Og hvor mye er en body armour "verd" da? Er der for jeg sa "ett treff i kroppen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå