Gå til innhold

VoIP funker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt? testet det da jeg installerte spillet, funket da. Men ting ser ut til at resetter seg selv når jeg stiller VoIP på ON i BF2, for når jeg sjekker igjen er det på OFF. (Ja jeg trykker på "apply"...)

Noen som kan hjelpe meg litt? Er litt teit å måtte bruke vt i BF og da... :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, gikk på modify, installerte Bf2 standalone serevr og patchet spillet på nytt og da funekt VoIP. I 30 sekunder... Fikk såvidt pratet med folka ingame før det igjen stod at jeg ikke hadde mic. Hjelp meg da folkens! :cry :

Skrevet
Det virket jo hele tiden sist vi spilte?

Nei... Det funket i 30 sek, deretter kuttet den igjen så var det ikke noe merke for at jeg hadde VoIP enabled igjen. (Dalian plant vettu, fikk såvidt pratet da jeg spawna på carriern, vet ikke om du hørte det men jeg hørte deg litt iallefall, før det kutta)

Har reinstallert hele pakka jeg, men skal på en liten ferie så vet ikke om jeg får sjekket om det funker idag.

• 2 uker senere...
Skrevet

Funket i 5min, var bare i en random squad og hørte andre folk prate. Pratet såvidt selv for å teste, funket fint. Neste gang jeg skulle spille funka det ikke igjen. Skjønner ikke bæret, eneste gangene det funker er etter clean install av enten hele spillet eller siste patch. Funker aldri i mer enn 5min.

Er frustrert! Noen, fiks VoIP'n min!

Skrevet
Dakar lille teddibjøln :p

Prøvd å installere nyeste lyd kort driver?

Tenkte på det, men det er da rart at det skal funke i 20 sek om drivern hadde vært gal... Har et ASUS K8N-E DELUXE hovedkort med integrert lydkort. Skal spørre om drivere et annet sted på forumet her. Noe annet som kan være galt da? :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...