black_sheep Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke lastet ned fra dc++! den finner hub'er og folk får lastet ned fra meg, men jeg får lissom ikke "kontakt" med andre. Har lagt inn på nytt, og stilt inn alle instilliger! er active bruker også! kan det være noe med instillinger til internett, f.eks blokkering av slike programmer? ps: får heller ikke spilt cs online! steam finner ingen servere=S takker for evnt. hjelp
riktig Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Høres ut som en brannmur som blokkerer. Har du brannmur installert, og evt router?
Demantios Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) mistenker NIS her (Norton internet security) Endret 2. august 2005 av PepsiCo
black_sheep Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Wuuuhuuu! hvorfor tenkte jeg ikke på det! funka nå! men er det spes. trygt å skru av den a? eller har det ikke no å si?
riktig Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Anbefaler å bruke en annen brannmur og antivirus enn NIS, men det er min mening. Ikke skru den av, men gå inn og sjekk brannmurinnstillingene. Sett dem slik at all trafikk til og fra DC++ slipper igjennom. Husker ikke helt nøyaktig hvordan, det er lenge siden jeg brukte NIS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå