Gå til innhold

PC henger 2-3sek innimellom, hva er problemet?


Anbefalte innlegg

Etter å ha kjøpt en laptop har den gamle stasjonære stått ubrukt i lengre tid, men tenkte jeg skulle å begynne å bruke den igjen..Imidlertid, når jeg nå bruker den, så henger alt i noen sekunder innimellom...Noen som vet hva problemet kan være? Kan det være harddisken som synger på siste verset, eller kan det være andre problemer? Noen som har vært borti noe liknenede? Temperaturer er slik de skal være, så ingen problemer der...Hva med ram eller prosessor, hvis det hadde sluttet å fungere hadde vel kanskje maskina stoppet helt istedenfor å fryse?

 

Kan legge til at når alt henger, fungerer musa som den skal, men maskina ellers gir ingen respons...

 

Håper noen har et fornuftig svar å komme med...

Endret av kristofo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt det problemet selv for en tid tilbake, husker ikke helt hva det kom av, men selv pleier jeg bare å leite febrilsk + oppdatere alt av drivere, flashe bioser +++, ellers så reinstallerer jeg bare... :thumbdown:

 

Laptopen til far min, har også vært sånn en stund 6 mnd++ Men sist han skrudde den på så var problemet over, gudene må vite hvordan det skjedde...

sXe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...