Gå til innhold

Levelling tid for hver klasse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne på WoW vault sitt forum. Viser hvor fort hver klasse kommer til lvl 60. Husk at dette er gjennomsnittstider. Likevel, viste ikke at prester var så raske å levle med. Bare mage's som bruker mindre tid til 60!

Her er linken

Og her er tiden det tar for en gjennomsnittspiller til lvl 60 :

Druid: 22.5

Hunter: 21.1

Mage: 18.7

Paladins: 21.0

Priest: 18.9

Rogue: 19.9

Shaman: 19.5

Warlock: 20.8

Warrior: 20.5

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg tror jeg ender opp med å bruke tett oppimot 18 dager på å bli lvl 60 med min Druid, men så har jeg brukt en god del rest på veien.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
18.9 dager med priest?

Jeg har såvidt 6 dager på lvl 50 nå... :dontgetit:

Som han skrev, husk at dette er gjennomsnittstider.

Skrevet
18.9 dager med priest?

Jeg har såvidt 6 dager på lvl 50 nå...  :dontgetit:

Som han skrev, husk at dette er gjennomsnittstider.

jepp, kan jo være folk som har vært med på spørreundersøkelsen som har køddet mye og bruke 40 timer.

Skrevet

oj, jeg har brukt 11 dager og er bare på lvl 48 :p tror den kan stemme ganske bra :p

ellers så det bare jeg som levler ganske sakte. tror det har noe med det og gjøre men som sagt jeg liker og uforske jeg har brukt mange dager bare på og løpe rundt på min Chestmare bridle og ser på landskapet :)

Skrevet

Dette er bare gjennomsnitt, og husk at en gjennomsnittsspiller har mye dødtid og, tid til tradeskills, selging og kjøping, venting på gruppe og diverse sånne ting!

Skrevet

Ja, skip instances til du kommer til 58 sier nå jeg..

Jeg forstår dere som liker å nyte hvert eneste aspekt med spillet og da, særlig dem som rollespiller :)

Skrevet

Er lvl 59 nå og har brukt 16d og 22 timer.. er vel lvl 60 før jeg har brukt 18d tenker jeg (er druid).

Har en haug med dødtid, men også mye rest bonus siden det er ufattelig kjedelig å grinde med en druid uten rest heh

Skrevet (endret)

Min rogue kom på level 60 etter litt over 14 dager /played.

Hadde forøvrig mye rested bonus, da jeg har drøssevis av andre characters jeg spiller med samtidig. :p

Endret av ZiggWarth
Skrevet

jeg har nå brukt 21 dager på min lvl 55 hunter. det er vel fordi jeg har venta masse på instancer og trainet first aiden opp fra 55 til 255 på lvl 55.

og man bruker masse tid på å proffessions...

Skrevet

Jeg brukte 24 dager på å komme til level 60 med den andre magen min. (Men da hadde jeg rundt 1100g, så det ble epic mount på meg med en gang ;) )

Skrevet (endret)

Jeg har brukt 15dager og noen timer på priesten min(59,5) mangler fortsatt "endel" gull på å få epic mount. Er ihvertfall sergeant så jeg kan få epic mount for 750 gull eller no?

Endret av Netforce
Skrevet
jeg har nå brukt 21 dager på min lvl 55 hunter. det er vel fordi jeg har venta masse på instancer og trainet first aiden opp fra 55 til 255 på lvl 55.

alle har da proffs

Skrevet

alle har da proffs

Hvordan vet du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...