hemo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Er det andre stadar enn Bilradiospesialisten i Bergen som kan hjelpa med oppgradering av lyd i bil? Eg har i grunn lika mykje lyst på støydemping som auka lydvolum. Elles har eg lyst å få iPoden tilkopla stereoen med ein fastmontert haldar... Kven skal eg då høyra med? PS! Er berre i Bergen denne veka...
hemo Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 I mangel på andre stadar å spør, stoler eg no på denne eine butikken. Der får eg ein Pioneer DEH-P6700MP med CD-IB100 for tilkopling av iPod Photo 60. Eg måtte vist nok også ha ein antenneforsterkar. Alt dette, ferdig montert for under 4000,- Greit nok, i og med at eg ikkje har nokon alternativer...
tor_erik Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Radioservice ligger på Nøstet i sentrum. Mannen som driver stedet har MYE peiling, snakk med ham du. www.radioservice.no
hemo Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 Det skulle du sagt litt før... P6700MP'en eg kjøpte fungerte ikkje godt mot iPod'en. Ingen info i skjermen, kan skifta song, men ikkje album, samt ein masse andre småting som var iriterande. Fyren på Bilradiospesialisten skulle prøva å skaffa ein større (og dyrare) spelar som hadde støtte for det eg var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå