Gå til innhold

kjøler til amd athlom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne vil gjøre susen nesten uansett CPU, thermaltake volcano 7+ på microplex.no, men på en prossesor som din kan jo lillebroren til silent viking eller selveste silent viking være en god kjøler (meget stillegående)

Skrevet

på 3DMark sto det navnet på cupen trodde ikke det ble skrevet sånn men tenkte at det som sto på 3DMark var mer riktig en det jeg trodde

Skrevet

jeg synes utsende på Sibak 1515B var ***** kult, den minte meg litt om en bil motor. så viss det ikke er noe klager på at den brøker veldig mye eller kjøler dorlig så kjøper jeg den

Skrevet

Min kjøler, GlobalWIN TAK68, funker i alle fall bra. Med alle sluser åpne ligger jeg på 37/41 grader (idle/load)

Den har 2 36,8 dB vifter. Noen kan synes dette er litt vel mye, men jeg skrur bare opp lydnivået når jeg spiller :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-08-02 23:07, [sETE] skrev:

denne vil gjøre susen nesten uansett CPU, thermaltake volcano 7+ på microplex.no, men på en prossesor som din kan jo lillebroren til silent viking eller selveste silent viking være en god kjøler (meget stillegående)

Sier bare; Volcano 9!

Skrevet

nja har en extra dør med plexi men bruker den ikke men det er litt kult å ha den på når det e lan for det er ingen andre her som har det. men er den andre "viften" til sibak bedre er ikke så nøye på ut sende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...