Gå til innhold

WOW på bærbar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter med en ganske ny Dell X300, og lurer ganske enkelt på om det vil være mulig å spille WOW på denne ? pcen har 1,4 ghz P4M og 632 ram så jeg tror ikke disse vil være flaske halser, men jeg vet ikke noe om hvordan skjermkort som sitter i den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet (endret)

Hvis du skriver dxdiag i ledetekst, kommer det opp informasjon om hvilket skjermkort du har. Det kan kanskje hjelpe.

Og jeg har ikke peiling, for jeg vet ikke hvilke krav WOW har. Men en kompis sitter da og spiller det i timen, så jeg ser ikke noen grunn tilat det ikke skulle gå med din. :p

Edit: Kan du ikke bare prøve?

Endret av Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Burde funke, er en kamerat av meg som har 2.4P4 og 512mb ram, han har til og med GeForce 2 MX200!! Og det går laggfritt!

Dette er shuttle da..

En annen kamerat av meg har en 1.4P4, 512mb ram og GeForce 3, så dette burde da gå selv på en bærbar ;)

Hvis du er i tvil så er Minimum Requirements:

* Pentium III 800MHz

* 256MB RAM

* 32MB Skjermkort (nVIDIA GeForce 2 or equalient)

* DirectX 9.0c

* 4Gigg HD space

* 56K or better Internett Connection

Din PC scorer høyt her på både CPU og RAM.. Og med tanke på at kameraten min kjører det laggfritt på 1024 Medium på et GeForce 2 kort, så er dette et sikkert kjøp for deg og din laptop ;)

Skrevet

Haha -bullshit- at han kjører det på 1024x768 medium på et geforce 2. Selv på et Geforce FX5200 er 1024x768 på medium halvveis choppy. Og selv om det kortet er et drittkort så knuser det et Geforce 2.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg har spilt på en P4 3GHz, 512MB RAM og Radeon 9600 Mobility og det går... greit - eneste er at det går temmelig tregt å loade, ettersom 5200RPMs disker ikke er "teh shit".

Skrevet
Jeg har spilt på en P4 3GHz, 512MB RAM og Radeon 9600 Mobility og det går... greit - eneste er at det går temmelig tregt å loade, ettersom 5200RPMs disker ikke er "teh shit".

Halvparten av tiden jeg spiller gjør jeg det på en laptop med identiske specs, og det går glimrende her, i hvert fall. Bare loadingen som er treg, som nevnt, men ikke så mye at det går utover spillet på noen måte.

Er utrolig behagelig å kunne spille WoW hvor du vil :]

Skrevet

Garranters noe INTEL (randomcrap) som sitter i den, men er ikke DELL snill med tanke på oppgradere kort. Men på den andre siden.. Kjøpe bærbart skjermkort er jo nesten like dyrt som å kjøpe en helt ny slacktop da :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...