Gå til innhold

Telenor + Lagg i WOW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har KONSTANT over 300 I ping, kun etter restart av realmer har jeg rundt 150, men ellers er jeg bestandig over 300 :(

Telenor her og :cry:

Skrevet

Har også Telenor, Og Telenor er ikke akkurat noe å skryte av når det kommer til å spille World of warcraft. Akkurat som han andre sa CS går kjempe bra, men WoW da er det 1.2k latency og lagg til tusen. Så det er ikke bare dere som har dette problemet.

Btw: Har ikke dårlig ms ofte , men har det vel noen timer de forskjelige dagene. Sånn som i går var det fryktelig dårlig. Har 2 mb linje.

Skrevet

Kommer ikke inn i WOW nå jeg :cry: . Bare telenor som loker. Fikser det sikkert.

Ikke at det er så farlig at det er nede. Sitter egentlig og bare venter på at vi skal til MC på fredag og søndag.

Skrevet
Kommer ikke inn jeg heller. :cry:

Hvis du ikke er lvl 60 og ikke har så spess bra utstyr vet jeg hvor Eviig kjipt det er og ikke komme inn , men nå som jeg har skaffet meg masse bra utstyr osv så bryr jeg meg ikke så lenge det ikke fucker seg på fredag ( Molten core ).

GL håper du kommer inn. :thumbup:

Skrevet

Nope. samme problem her også. Kommer rett å slett ikke inn.. Mange på IRC kanalen på serveren som sier de har samme problem også...

Skrevet

Jupp, telenor har hengt seg.

Alle spill over nettet føles som om man spiller med standard trådløst utstyr, med 200 meter avstand og masse biler som kjører i mellom.

Ca. hvert 10 sekund har du internett i et halv sekund.

Skrevet (endret)

Kom akkurat inn..får se om det varer....

EDIT: Kastet ut etter 90 sek..ser lovende ut :S

Endret av Atomics

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...