Gå til innhold

LØST! Reparere bad sectors?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en WD 200gb IDE disk som det er flere bad sectors på. Ligger en del filer jeg trenger i disse...

Ved å bruke WD sitt DLGDIAG program finner jeg disse, og kan reparere de. Problemet er at da blir filene i sektorene slettet. Fins det program som kan ordne problemet mitt UTEN å slette filene?

Please svar så fort som mulig. Har søkt på nettet en stund, men kan ikke finne "det rette" programmet.

Takk!

EDIT: Brukte WD sin DLGDIAG, og fikk ordnet alt. Var kun en fil jeg ikke fikk reddet, og den har jeg en annen plass. Konge!

Endret av Spurs
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filer som ligger i/over bad sectors er normalt såpass skadet at det ikke lar se gjøre å redde filene. Bad Sectors medfører at lesehode ikke klarer å lese informasjonen i sectoren. Dette kan skyldes fysisk skade, ustabilt belegg, svake magnetiske signaler som medfører at datinformasjonen ikke kan leses.

Skrevet
Filer som ligger i/over bad sectors er normalt såpass skadet at det ikke lar se gjøre å redde filene. Bad Sectors medfører at lesehode ikke klarer å lese informasjonen i sectoren. Dette kan skyldes fysisk skade, ustabilt belegg, svake magnetiske signaler som medfører at datinformasjonen ikke kan leses.

Har jeg et program som kan klare å redde noe, så er det verdt å lete litt men er forberedt på at du har rett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...