Gå til innhold

Utvide 10 days trail?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, Kameraten min kjøpte seg WoW for en stund siden... da fulgte det med en 10 Days trail Den har nå gått ut.. Må jeg kjøpe spillet for og spille mere? eller kan jeg bare "utvide" Trail tiden min? :blush:

Takker for alle svar:) :yes:

Endret av `Cinimoe`
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du kjøper wow så logger du deg på med 10 dagers pass kontoen og så bruker du serialen som du fekk med i wow og så får du fortsette på 10dagers testen med den nye. :D

Skrevet (endret)

hei, Takker for så kjapp respons, tror ikke dere har skjønt meg riktig..

Jeg har ikke kjøpt spillet,men har spilt på en 10 days trail.. den er nå gått ut.. jeg har 3 Char`s på den acc`n.. jeg har jo Spillet instalert,patchene osv, er det nødvendig og kjøpe spillet for og spille mer?

foresten, hva er et Gaming Card?

Endret av `Cinimoe`
Skrevet

1. Du må kjøpe fullversjonen av spillet, siden du egentlig ikke har spillet, men en tidagers rett til å spille det med lånte cd-er.

2. Et game-card er et "kontantkort" for MMORPG-spill. Fungerer som betalingsmiddel, uten at du trenger kredittkort.

Skrevet

ja du må nokk kjøpe spillet.. det er blizz sin måte å få folk hekta på spille, for deretter å kjøpe det:) penger i kassen til blizz..

Gamecard er noe du kan kjøpe i butikken vist du ikke har visa. du må betale får å spille wow..

vet ikke om dette var mye hjelp. må tilbake til battlegrounds :thumbup:

Skrevet
1. Du må kjøpe fullversjonen av spillet, siden du egentlig ikke har spillet, men en tidagers rett til å spille det med lånte cd-er.

2. Et game-card er et "kontantkort" for MMORPG-spill. Fungerer som betalingsmiddel, uten at du trenger kredittkort.

ok, Daså. Takk:) Billigste stedet og kjøpe WoW da? (Nettsted) Noen som har Noen erfaringer?, Begynner det her, slipper og Lage ny tråd..

Skrevet

du må kjøpe spillet som sagt tidligere men du kan spille på dine tidligere chars :) du taster bare inn den cd-keyen du får i "retail" versjon og taster i en firkant du får opp når du går inpå manage account.. dårlig forklart er litt trøtt :p får håpe du finner ut av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...