Singh tha king Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Internetten funket helt fint i går, men i dag kveld begynte det å gå sakte i firefox. Jeg prøvde å spille CS:S og det lagget noe forferdelig der også. Jeg kom ikke inn på hw.no på noen timer og andre enkelte sider. Tok nettopp å skjekket på itavsien.no om jeg har 2M/bits linje fortsatt, og ja det har jeg. Alt funket fint i dag tidlig, helt til jeg slo på dc++ veldig lenge siden jeg har brukt dc++ nå, så jeg tenkte jeg skulle prøve det, det var etter det alt skjedde. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre?
fiLLLipnet Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Har du prøvd å restarte maskinen? Slå av DC++? Eventuelt slette det? Sjekke om det kjører i bakgrunnen
TAAB Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg har akkurat samme problemet her. Internettforbindelsen har kommet og gått akkurat som den vil siden i går kveld. Har Tele2.
Blue Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 I likhet med trådstarter så var innlasting av nettsider veldig treikt i går kveld/natt. Jeg bruker Firefox også.
NorKing1 Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 hey.. Det kan også hende at du blir pinga...dette skjer særlig hvis du åpner porter til feks: dc++, bittorent, bitcomet osv... Snakker nå om feks: ping of death. Logg deg inn på routeren og finn fram loggen, se om det kan være dette... Da blir det stadig sendt pakker til deg, og linja blir både treig og noen ganger virker den ikke i det hele tatt.. // NorKing1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå