Gå til innhold

unmountable boot volume

Anbefalte innlegg

Skrevet

unmountable_boot_volume kommer opp når jeg starter opp pcen.

kommer glatt forbi biosen men når xp begynner å starte så kommer blå skjerm med "unmountable_boot_volume" og den derre : hvis dette er første gangen, fjern alle nye komponenter osv. jeg tok ut alt i går satt det inn igjen i dag, ingenting fungere?!?!?!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har enten noe med harddisken eller hovedkortet ditt å gjøre. husker at det var ei jeg kjente som fikk denne meldingen der det stod det samme. hos henne var det hovedkortet som var gåent. prøv å sett inni en annen disk i pc`en din om du har med Windows å se om den starter opp da. Om den ikke starter opp så er det nok hovedkortet som er gåent ja.

Lykke til.

Skrevet
dette har enten noe med harddisken eller hovedkortet ditt å gjøre. husker at det var ei jeg kjente som fikk denne meldingen der det stod det samme. hos henne var det hovedkortet som var gåent. prøv å sett inni en annen disk i pc`en din om du har med Windows å se om den starter opp da. Om den ikke starter opp så er det nok hovedkortet som er gåent ja.

Lykke til.

putta inn i en annen harddisk med windows på, den starta fint opp helt til jeg kom til " velg oppstart: sikkerhetsmodus, osv, men den går ikke lenger uansett hva jeg velger, den starter bare på nytt igjen, om og om igjen, går ikke videre...hoved kortet er jo helt nytt, 2 uker gammelt...

Skrevet

aaaah. prøv den disken som du har i maskinen din i den maskina du tok den andre disken fra og se om den da starter opp. hvis den starter fint der så må det være noe med pc`en din altså. du kan jo alltids prøve å formatere disken din, men det nytter ikke tror jeg, da den andre disken du prøvde kom like langt som den som stod i maskina di fra før.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...