kyogre Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg trenger et program som gjør om mange avi filer til en dvd fil, så jeg kan brenne ut alle små filmene samtidig... Da trenger jeg også en meny. noen som har peiling på hvor jeg kan laste ned et sånt program? Det skulle kunne gjøre om noen avi filer til dvd med meny så jeg kan velge hvilken jeg kan se på... Brenne vob (osv.) filene på dvd kan jeg gjøre med noro.... Noen som vet eller?
paalwa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Ta en titt på Adobe å se på premiere som lager dvd + encore som lager meny.Adobe Endret 30. juli 2005 av paalwa
p@ge Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 kanskje er dette noe for deg: http://www.aswsoftware.com/products/imaget...magetoavi.shtml lykke til
SimDaDim Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Leter etter akkuratt det samme selv. Et program der man bare trenger å markere de AVI filene man vil ha med på DVDen, og programet lager en DVD med meny med link til hver og en av filene. Så enkelt og automatisert som overhodet mulig Finnes det?
SimDaDim Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Hmm, det virka faktisk som et bra program det. Gjør alt i samme slengen, menyer, convertering og brenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå