Gå til innhold

en gratis HTLM editor (WYSIWYG-editor)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal lage meg hjemmeside og har sett på programmer som dreamweawer men de er så dyre.

finnes det ikke noen HTLM editorer som er gratise (billige)???

Endret av storken
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
kan ikke disse htlm kodene og dreamweawer gjør det jo for deg (liksom).

Vel, Notepad2 kan det du ba om i første post. Det du tydligvis vil ha er en WYSIWYG-editor, og da kan nok ikke Notepad2 hjelpe deg. Du å også huske på at WYSIWYG-editorer ikke skriver så god kode, selv om noen er bedre enn andre. Dreamweaver er IMO den beste på dette, men koster jo både skjorte og hus.

link til NVU???

Google er et veldig bra hjelpemiddel når du leter etter noe. Søk etter 'nvu' i Google, og du får denne siden som første treff. Ikke så vanskelig, eller hva?

Forøvrig er p_edit.gif-knappen veldig fin. Da unngår vi at du får tre innlegg på rad. Lizzm.

Endret av PT
Skrevet
Google er et veldig bra hjelpemiddel når du leter etter noe. Søk etter 'nvu' i Google, og du får denne siden som første treff. Ikke så vanskelig, eller hva?

Så du mener at folk faktisk skal løfte en finger selv? Ikke vær for hard nå da :p

Skrevet

Vil gjerne anbefale Bradbury softwares TopStyle. Veldig bra program for webdesignere. Koster heller ikke skjorta heller og du kan nedlaste topstyle lite som er en litt mindre versjon. 30 dagers trial finnes også :)

Skrevet
Vil gjerne anbefale Bradbury softwares TopStyle. Veldig bra program for webdesignere. Koster heller ikke skjorta heller og du kan nedlaste topstyle lite som er en litt mindre versjon. 30 dagers trial finnes også :)

80 dollar? Det var slettes ikke dyrt, særlig om det er bra. Addet det til bookmarks, takk for tipset.

Skrevet

har prøvd detta prog topstyle og syntes at det var litt tungvint, ergo så må jeg kansje sette meg mer inn i det.

laster nå ned NVU å skal prøve det.

takker for tips og linker :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...