Whalecore Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (Jeg er Druid, men det samme gjelder for prester også) Jeg mener at mer intellect er bedre enn increase healing. Hvor ofte trenger healing spellene dine i MC å heale mer? I mitt tilfelle, aldri. Og vi skal snart ta Majordomo med guildet. Men hvor ofte sliter du fordi du er tom for mana? Jeg sliter med det oftere enn førstnevnte.. og det tror jeg mesteparten av dere gjør. Fra nå av så driter jeg i +healing, men kjører fullt ut med mye Intellect. Ihvertfall for druids er dette bra, som ikke har så mye mana som priests.
ArchEnemY Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Spiller paladin, og der kan det være kjekt med +healing gear. Siden jeg ikke gjør noe skade der ned, bare buffer og cleanser, så kan jeg koste på meg å bruke +healing gear, siden man ikke bruker så mye mana. Ekstra kjekt er dette hvis man er litt short på primary healers. Husker vi tok Ony med 2 prester og 2 druids, da fikk vi paladins lov til å heale MT for å teste det ut, og det funket helt fint det. Men dette var min erfaring som paladin, vet ikke hvordan det er for andre klasser. Men tipper de fleste går for +int.
Hoel Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Selv fortrekker jeg spirit og + healing power ( er selv 60 druid), går aldri tom for mana ( trenger en innervate noen ganger ). Int er ikke det man trenger mest av i steder som MC/Onyx/BWL. Men kampene tar såpass lang tid at du rekker å dra fordel av spirit mana regen. Spesielt med den nye "Fair" trinketen som har kommet.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Er bare 45 nå, men jeg har gått utelukkende etter +int. Det biter meg i rompen i PvP (paladins er noe æsj), men i grupper er det ikke ofte jeg trenger å bruke pots. Jeg tar heller 4,5k mana fremfor at bittelitt av 3k kommer tilbake under en kamp. +healing har voldsomt lite å si når man bruker halvannet sekund på å heale 500-600 hp + 102 hp per 3 sek. Det er ikke snakk om mer enn småplukk uansett.
insider Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 jeg gar for +int og + mana regen hvert sek. det er det som er mest nyttefult i raid som mc og onyxia
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Spesielt med den nye "Fair" trinketen som har kommet. Tror det er Fear du mener? (Det var dagens OT linje) Men, men... Jeg er bare lvl 44 og til nå har jeg satset på INT/STAM og det funker smertefritt... har tenkt å bli restoration druid, men jeg venter til neste patch eller kanskje enda litt lenger. +healing synes ikke jeg er like viktigt som INT.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Trur han mener Fair.. Darkmoon faire-trinketen. Den kan du se her : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19288 Trinket Requires Level 60 Passive: 2% chance on successful spellcast to allow 100% of your Mana regeneration to continue while casting for 15 seconds. Den er jo forsåvidt genial da.. plutselig får du en liten innervate på kjøpet liksom ;>
Whalecore Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Selv fortrekker jeg spirit og + healing power ( er selv 60 druid), går aldri tom for mana ( trenger en innervate noen ganger ). Innervater dere druids? Vi får bare lov å innervate prester, pga. de trenger mana mest.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 (endret) Går selv for +healing av følgende grunner: 1. Høyere HP/sec output 2. "Billigere heals" fører til lavere mana-forbruk 3. Da jeg er MT-healer i MC benytter jeg omtrent 40-45% Greater Heals. Med 4sec cast-time fører dette til en relativt kraftig utnyttelse av +healing-effekten siden denne er basert på cast-time. Har for øyeblikket +313healing, og vil havne på +522 når jeg har fått tak i de to neste itemsa på wish-lista ^^ Edit: Kan tilføye at jeg bare går for et +healing-item over et +int hvis forholded mellom +healing og +int overstiger 6/1... Dvs... - Item med +65healing over et item med +10int - Item med +15int over et item med +65healing. Mvh. Trillian, Priest, Zenedar Endret 30. juli 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU
Hoel Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Selv fortrekker jeg spirit og + healing power ( er selv 60 druid), går aldri tom for mana ( trenger en innervate noen ganger ). Innervater dere druids? Vi får bare lov å innervate prester, pga. de trenger mana mest. Ja, druids er tross alt bedre tank healers en priests. Derfor ender det fort opp med en innervate på meg selv hvis det trengs.Men jeg hiver like ofte innervate på priests. Men de fleste i guildet mitt har manaregen/spirit gear ( priests og druids ) og vi pleier ikke å trenge innervate så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå