Gå til innhold

(Nero)Brenne en DVD som er kopiert inn på HD

CurSe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at jeg traff riktig kategori nå. En kompis av meg kom opp til meg med en film på dvdplate, som var brent, og ville at jeg skulle ta en kopi av den. Jeg startet opp Nero og prøvde å "kopier cd" alternativet. Hadde huket av på DVD i starten så Nero var innstilt på at det var dvdplater det var snakk om. Ettersom det ikke funket så prøvde jeg å kopiere inn filmen på harddisken. Det var 2 mapper, AUDIO_TS og VIDEO_TS. Prøvde da å brenne en dataplate, men da sa Nero ifra om at den ikke kan spilles på en vanlig dvdspiller. Det var ikke det kompisen min var på jakt etter, så da virket det som om at det bare var 1 alternativ igjen og det var å lage en "dvd-video". Da prøvde jeg å importere videofilene, men da var det ikke plass til alle videofilene.

Håper dere skjønte hva jeg har skrevet nå, for jeg mistenker at den forklaringen er litt rotete. Uansett, har kopiert over en brent dvd-film over til harddisken, men får ikke til å brenne den ut slik at kompisen min kan se den på dvd-spilleren hjemme i stua. Hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*bump*

Er det mulig å brenne den slik at man kan se den på dvd-spilleren i stua? Kompisen min drar på jobb i morgen og det hadde vært fint hvis jeg klarer å få brent den før han drar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...