Itw Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Heisann. Jeg har akkurat gått til anskafelse av ett CNet 1000mb nettverkskort. Og etter att jeg instalerte det og driverne til det kortet på maskinen min så går det ca en time så mister jeg all nettverkforbindelse, det virker som om kortet låser seg, for jeg kan verken disable det eller avinstalere driveren... Noen forslag til løsning eller er det bare og sende det tilbake? Mvh ITW
Elgvenn2 Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg ville prøvd - bytte PCI-spor - annen maskin Da finner du fort ut om det er konflikt, eller maskinvarefeil!
Itw Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 (endret) Ok det var ikke en dum ide Kan det ha noe og si att jeg tok av metall skinna som man skal skru kortet fast med? Endret 28. juli 2005 av Itw
Elgvenn2 Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Kan være at kortet ikke sitter 100% i sporet sitt ja. Hvorfor i all verden har du tatt av den?
Itw Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Har laga kabinettet selv, og var ikke helt heldig med avstanden fra hullet til pci sporene og hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå