Gå til innhold

Terratec Cinergy Tv-kort


Lanka

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt denne en stund, og kvittering og lignende er borte så garanti går vel ut og greier. Men problemet mitt er at den har fungert før, men plutselig nå så funker den ikke lenger. Tror det var etter at jeg formaterte pc'en. Det som skjer er at jeg installerer tv-kortet. Installerer softwaren Intervideo og når jeg starter opp programmet så får jeg bare opp feilmelding. Og prosessen avsluttes.

 

Noen som har noen tips jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh takk og lov at noen faktisk har erfaringer med det kortet. Før jeg kjøpte kortet ble jeg anbefalt dette av mange. Til og med av Datakjeden ( Oslo v/ Møllergata ) der jeg kjøpte kortet. Fant ut senere at jeg heller skulle gått for en Pinnacle eller no annet. Terratec leverer visst ikke varene.

 

Så dere sier at jeg bør installere 10 ganger før den skal fungere?

Altså som jeg knapt kan huske da den sist fungerte, så var det sånn at jeg satte inn kortet. Installerte alt fra CD'en, gikk på finn ny hardware, fant driverene på cd'en og vips så gikk det. Men da hadde jeg flere drivere som ble funnet. Nemlig

Cinergy Video, Cinergy Audio og Cinergy TV tuner osv. Men nå får jeg bare Cinergy Video og Cinergy Tv og no rart.

 

Hva burde jeg gjøre? Prøve å laste ned fra nettet? Eller bare prøve og prøve til det går?

Lenke til kommentar

Hei, som regel så har butikkene lagret i systemet hvem de har solgt til, så det er godt mulig det går å finne at du har kjøpt dette kortet.

 

Når det gjelder hvilket kort man burde satse på så er vel Hauppage korta kjent for å være gode, da spes. PVR 350 og PVR 500.

 

Får satse på at du får i gang kortet igjen.

 

Mvh

MajorP

Lenke til kommentar

Joda, men nå blir det vel litt vanskelig å gå tilbake og si at den ikke fungerer når jeg har brukt den en stund liksom. må i tillegg ta den ut og reise ned til byen :p . Mye styr når jeg vet at den snart kan fungere igjen. Det har skjedd før, og plutselig så virker den igjen. Men nå har den i lang tid ikke fungert =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...