Gå til innhold

handelvogn, diskosjon, bra nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som du ser så kjøper jeg en 512 MB ram, dual... jeg har en singel 512 fra før av, og det er 3 sloter i hovedkortet... skal jeg prøve meg på å sette sammen de 3 brikkene eller kan det føre til noen "uønskede" følger? den singelen er et par år gammel nå... :hmm:

Endret av enema
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Endret av am3k
Lenke til kommentar
leif var her vist

Leif han er der fortsatt! :D

ja men jeg vill vise litt gjestmildhet

stakkars leif ingen vill ha deg :cry:

 

back on topic:

enema: har du bestemt deg for hva du vill kjøpe enda ??

 

hvis rammen har samma specs så burde det gå bra.

men det går ikke så veldigt bra og blande ram med forskjellig specs (det blir ustabilt, og det liker vi ikke)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...