Barkster Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hei jeg lurer på hvilke netlimiter som er lett og uten virus. Noen som vet om noen
miCro Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 NetLimiter og DU Super Controller er to gode alternativer.
Barkster Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 NetLimiter og DU Super Controller er to gode alternativer. Har installert netlimiter nå men jeg vet ikke hvordan jeg stiller på den.Har satt limiten til 10kb opp i Dc men får da ikke søkt eller lasta ned/opp.Hva må jeg gjøre
miCro Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Fikk du søkt, lastet ned osv. før du la inn NetLimiter? Kan ikke helt skjønne at NL kan være årsaken, høres heller ut som du står som active uten å ha åpnet porter i routeren din eller har feil innstillinger i atlernativene for Active mode.
Barkster Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Fikk du søkt, lastet ned osv. før du la inn NetLimiter? Kan ikke helt skjønne at NL kan være årsaken, høres heller ut som du står som active uten å ha åpnet porter i routeren din eller har feil innstillinger i atlernativene for Active mode. ja jeg fikk lasta ned og opp før jeg installerte netlimiter'n og nå har jeg avinstallert den og nå fuker alt som før.Rare greier
Barkster Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Pussig. Skjer det samme med DU Super Controller? Jepp.er det kansje noen innstillinger i Dc som må endres?
miCro Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Bruker du den orginale Direct Connect klienten eller dc++?
Barkster Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 (endret) Bruker du den orginale Direct Connect klienten eller dc++? Bruker Dc++0.674 Endret 26. juli 2005 av Barkster
miCro Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Da har jeg ikke den fjerneste anelse om hva som er galt, beklager. Selv bruker jeg DU Super Controller og dc++ og har aldri hatt noen problemer med den kombinasjonen (ikke med dc++ og NetLimiter heller forøvrig).
Barkster Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Da har jeg ikke den fjerneste anelse om hva som er galt, beklager. Selv bruker jeg DU Super Controller og dc++ og har aldri hatt noen problemer med den kombinasjonen (ikke med dc++ og NetLimiter heller forøvrig). Ok men takk likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå