Gå til innhold

Trenger hjelp med netlimiter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du søkt, lastet ned osv. før du la inn NetLimiter? Kan ikke helt skjønne at NL kan være årsaken, høres heller ut som du står som active uten å ha åpnet porter i routeren din eller har feil innstillinger i atlernativene for Active mode.

Skrevet
Fikk du søkt, lastet ned osv. før du la inn NetLimiter? Kan ikke helt skjønne at NL kan være årsaken, høres heller ut som du står som active uten å ha åpnet porter i routeren din eller har feil innstillinger i atlernativene for Active mode.

ja jeg fikk lasta ned og opp før jeg installerte netlimiter'n og nå har jeg avinstallert den og nå fuker alt som før.Rare greier

Skrevet

Da har jeg ikke den fjerneste anelse om hva som er galt, beklager. Selv bruker jeg DU Super Controller og dc++ og har aldri hatt noen problemer med den kombinasjonen (ikke med dc++ og NetLimiter heller forøvrig).

Skrevet
Da har jeg ikke den fjerneste anelse om hva som er galt, beklager. Selv bruker jeg DU Super Controller og dc++ og har aldri hatt noen problemer med den kombinasjonen (ikke med dc++ og NetLimiter heller forøvrig).

Ok men takk likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...