Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Speiling av mapper i ett hjemmenettverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har 4 maskiner i ett nettverk, jeg har noen mapper på en pc som jeg gjerne skulle hatt synkronisert på en annen pc. Noen som vet hvordan jeg kan løse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

... kopiere de?

edit: åå du mener at om du legger ett bilde i en mappe så skal det samme skje i den andre mappa på nettverket?

du kan bruke koffert og tror jeg

Endret av Åsmund
Skrevet (endret)

Du kan eventuelt prøve et program som heter SyncBack, jeg bruker det til å kjøre backup/sync på min fotomappe. Det er kjempelett, og du kan sette det til å automatisk synce nu og da.. Ganske genialt, og det er i tillegg gratis!

(Dette så fremt mappene på nettverket er det da, men det satser jeg på at du forstår)

www.syncback.com

Christoffer

Endret av Lorang-Dahl
Skrevet

hmmm...

Lastet ned en trial av programmet, men når jeg starter syncroniseringen ser jeg det kommer error på alle filene den prøver å legge over, uten at jeg finner ut hva som er galt...

har du noe peiling på det?

Gratis sa du? 20 $ kostet fullversonen....

Skrevet

Det står ingen sted hva feilen er, jeg ser bare på statusen når den jobber, der kommer det en ny error for vær fil det legger over. og det kommer ingen nye filer der dem skulle kommet...

Skrevet (endret)

Prøv å kjør freeware-versjonen da. Og prøv en simulated run, da får du god diagnostikk.. Har du forresten skriverettigheter i mappa du skriver til? Hva skjer om du mapper den opp, istedenfor å ta den gjennom "nettverket"?

Hold oss oppdatert på status da.

Endret av Lorang-Dahl
Skrevet

prøver freeversionen nå, den virket noe enklere, her står det ikke noe status, men når den jobber kommer dett ingenting til den mappen den skulle synkronisert til...

Skrevet

Det var godt.. Håper SyncBack løser problemet ditt.. Annbefaler deg uansett å bruke det til å ta backup av viktige ting, utrolig hvor lett disker plutselig kræsjer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...