jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hei, har 4 maskiner i ett nettverk, jeg har noen mapper på en pc som jeg gjerne skulle hatt synkronisert på en annen pc. Noen som vet hvordan jeg kan løse det?
Åsmund Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) ... kopiere de? edit: åå du mener at om du legger ett bilde i en mappe så skal det samme skje i den andre mappa på nettverket? du kan bruke koffert og tror jeg Endret 26. juli 2005 av Åsmund
Lorang-Dahl Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Du kan eventuelt prøve et program som heter SyncBack, jeg bruker det til å kjøre backup/sync på min fotomappe. Det er kjempelett, og du kan sette det til å automatisk synce nu og da.. Ganske genialt, og det er i tillegg gratis! (Dette så fremt mappene på nettverket er det da, men det satser jeg på at du forstår) www.syncback.com Christoffer Endret 26. juli 2005 av Lorang-Dahl
Lorang-Dahl Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Greit om du sier ifra hvordan det gikk, så jeg vet om jeg kan annbefale det videre =D
jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 hmmm... Lastet ned en trial av programmet, men når jeg starter syncroniseringen ser jeg det kommer error på alle filene den prøver å legge over, uten at jeg finner ut hva som er galt... har du noe peiling på det? Gratis sa du? 20 $ kostet fullversonen....
Lorang-Dahl Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Du får prøve å laste ned freeware-versjonen istedenfor; http://www.2brightsparks.com/assets/softwa...cBack_Setup.zip Hva er feilmeldingen din?
jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Det står ingen sted hva feilen er, jeg ser bare på statusen når den jobber, der kommer det en ny error for vær fil det legger over. og det kommer ingen nye filer der dem skulle kommet...
Lorang-Dahl Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Prøv å kjør freeware-versjonen da. Og prøv en simulated run, da får du god diagnostikk.. Har du forresten skriverettigheter i mappa du skriver til? Hva skjer om du mapper den opp, istedenfor å ta den gjennom "nettverket"? Hold oss oppdatert på status da. Endret 26. juli 2005 av Lorang-Dahl
jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 prøver freeversionen nå, den virket noe enklere, her står det ikke noe status, men når den jobber kommer dett ingenting til den mappen den skulle synkronisert til...
jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Nå ser det ut til å funke, hadde ikke skriverettigheter til mappa...
Lorang-Dahl Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det var godt.. Håper SyncBack løser problemet ditt.. Annbefaler deg uansett å bruke det til å ta backup av viktige ting, utrolig hvor lett disker plutselig kræsjer
jonfilm Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 det ser ut til å funke bra dette!! Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå