mintman Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Er level 46 Tauren Druid på Silvermoon, og føler at jeg ikke har vært konsekvent nok på mine fordelinger av Talent Points og ønsker derfor å endre disse. Er det noen som har en link til en guide som kan hjelpe meg med dette, da jeg ikke får bestemt meg for hva jeg ønsker? Endret 26. juli 2005 av gstavdal
NightKeeper Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Denne her har fått meget bra rating og stemmer http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=48412
John Keats Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil er det der buildet til RubiX. meget bra build, brukte det på test-serveren.
mintman Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Takker. Skal sjekke den når jeg kommer fra jobb da alt som har med ordet "games" å gjøre er blokkert på jobben
Hr Kotelett Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Er lvl 60 no og: Har 1 i balance: Natures grasp 11 i feral for å få chargen, og 39 i restoration, kan godt greie deg med 31 i restoration for å si det sånn, Eneste jeg anbefaler deg å ikke bruke talent points på er cat-formen.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Balance Talents (5 points) # Improved Wrath - 5/5 points Reduces the cast time of your Wrath spell by 0.5 seconds. Feral Combat Talents (13 points) # Ferocity - 5/5 points Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy. # Improved Bash - 2/2 points Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second. # Sharpened Claws - 5/5 points Increases your critical strike chance while in Bear, Dire Bear or Cat form by 5%. # Feral Charge - 1/1 point Causes you to charge an enemy, stopping its movement and interrupting any spell being cast for 4 seconds. Restoration Talents (33 points) # Improved Mark of the Wild - 5/5 points Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%. # Nature's Focus - 5/5 points Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells. # Combat Endurance - 5/5 points Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat. # Gift of Nature - 1/1 point Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%. # Reflection - 5/5 points Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting. # Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell. # Subtlety - 5/5 points Reduces the threat generated by your healing spells by 20%. # Improved Regrowth - 5/5 points Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%. # Innervate - 1/1 point Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds. Er dette en god blanding?
Osc4r Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Jeg ville byttet ut Combat endurance med Furor. Furuor gir deg 10 rage når du går i bear form, noe som er meget nytting når du slåss mot caster-typer (og for så vidt alle andre klasser). Feral charge er ikke som Warriorens charge og kan brukes i combat. Det krever at du har 5 rage, så derfor er Furor et must. Ihvertfall i min mening.
Hr Kotelett Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Nja, ville ikke ha brukt 5 poeng i Furor, er bare til å bruke den spellen som minker armoren din litt og gir deg en viss sum rage over tid, tar ikke lang tid å få 5 rage da.
M@R7!N Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Vi warriors har nå combat charge også da Intercept ftw! Vet, ot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå