Goliath Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Begynte å spille BF2 med kabel til routeren og det funket utmerket! Ikke noe problemer! Men nå har jeg gått over til trådløs router og nå for jeg Connection Problems hvert tiende sekund! Hva skjer? Noen opplevd det samme?
Nighte Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Skru av wireless zero configuration i tjenester i administrative verktøy i kontrollpanel. altså snarvei kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester. Skru av dette og sett trådløst nett til å bli funnet av kortet ditt. Windows har en fin vane med å lete etter nytt og bedre nett hele tiden, noe som ødelegger for deg. Vil tro det er dette som skaper trøbbel for deg. Vil forøvrig anbefale å bruke kabel uansett. Liker ikke trådløst eg (slet med det i et år selv)
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Ok. Jeg har slått av Wireless Zero Config. men vil kortet funke selv om det ikke blir administert av noe program når jeg starter maskinen på nytt?
Dj_Arnleif Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 kan ikke svare deg på det men trådløst er no dritt ferdig med det. har det selv eg:P (men skal bytte til kabel hehe)
Nighte Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Spørs hvilket trådløst kort du har, men det skal nå alltids være mulig å søke etter nett manuelt via kortet, eller søke en gang i windows. Lykke til uansett...sitter på kabel nå og takk og lov for at eg er kvitt trådløst..
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 har et kort som fulgte med mitt MSI Neo2 Platinum hovedkort..
Dj_Arnleif Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Skru av wireless zero configuration i tjenester i administrative verktøy i kontrollpanel. altså snarvei kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester. Skru av dette og sett trådløst nett til å bli funnet av kortet ditt. Windows har en fin vane med å lete etter nytt og bedre nett hele tiden, noe som ødelegger for deg. Vil tro det er dette som skaper trøbbel for deg. Vil forøvrig anbefale å bruke kabel uansett. Liker ikke trådløst eg (slet med det i et år selv) Hvordan skal eg få kortet mitt til å finne internett?
shabador Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 La wireless zero configuration være aktivert som standard. Og i stedet kjør denne kommandoen for å slå tjenesten av ved behov: net stop wzcsvc eller sc.exe stop wzcsvc Du trenger denne tjenesten aktivert når du starter Windows for at du skal klare å koble deg til det trådløse nettet uten 3. parts programmer. Etter du er koblet til, kan du deaktivere den. Du kan gjerne lage en cmd/bat-fil som inneholder en av de to kommandoene jeg oppga. Så kan du legge filen på f.eks skrivebordet, og kjøre den ved behov.
kjelli Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg gikk over til å bruke en slik lan/wifi adapter istedet for trådløst nettverk i PCen. NULL mer problemer, da den boksen tar seg av all kommunikasjon med routeren og PCen bruker da bare LAN porten. Kjelli
albions Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Skru av dette og sett trådløst nett til å bli funnet av kortet ditt. Hva mener du med det ? Hvordan gjør eg det ?
Dj_Arnleif Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (endret) La wireless zero configuration være aktivert som standard. Og i stedet kjør denne kommandoen for å slå tjenesten av ved behov: net stop wzcsvc eller sc.exe stop wzcsvc Du trenger denne tjenesten aktivert når du starter Windows for at du skal klare å koble deg til det trådløse nettet uten 3. parts programmer. Etter du er koblet til, kan du deaktivere den. Du kan gjerne lage en cmd/bat-fil som inneholder en av de to kommandoene jeg oppga. Så kan du legge filen på f.eks skrivebordet, og kjøre den ved behov. ser ikke ut til å funke får meg når eg slår av det wireless zero configuration samma gamle skiten Endret 29. juli 2005 av Dj_Arnleif
albions Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Det er merkelig for det skjer ikkje når eg spiller Guild Wars eller World Of Warcraft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå