tiiim Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hei! Har en film i .img format. Har aldri sett dette formatet, men det jeg vet er at filmen er på over 4GB!!! Så det jeg lurer på er om det er noe program som kan konvertere denne filen over i .avi eller .mpg... (PS. Dette er ikke en piratfilm, kanskje derfor de bruker dette "dritt"-formatet ) Endret 25. juli 2005 av tiiim
tiiim Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 ...dette er forresten Ladder 49 (fanget i flammene ) ooog den varer snaue 1t 10min... normal divX kvalitet!
sedsberg Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Sikker på at det ikke er en Image-fil? (DVD-image). I så fall kan du brenne den ut eller åpne den med Daemontools eller ISO-buster.
tiiim Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Har testa med ISOedit, så tror det er imagefil. Men da fikk jeg bare 5 forskjellige filer i VOB format og mye annet. Men jeg vil ha .avi eller .mpg !!! Så lurer jeg fort og greit på noe annet også, har en film som ligger på 2 "cd'er", hvordan får jeg koplet disse to sammen slik at filmen blir sammenhengende? dette er .avi filer... (PS. fortsatt ikke piratkopi)
sedsberg Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 VOB er jo DVD-format (MPEG2). Da må du bruke et eller annet program for å konvertere og encode til DivX/XviD/WhateverviD. Eller du kan brenne ut IMG-fila og spille filmen av i en DVD-spiller, PowerDVD e.l. www.doom9.org har masse slike programmer. VirtualDub (Virtualdubmod) kan sette sammen videofiler. Åpne den første delen, velg så "append segment" og velg den andre delen. Så setter du audio og video til "direct stream copy" og lagrer filmen igjen.
tiiim Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 JiPPi! Verdens beste svar -takk takk Sier ifra om jeg får mer problemer
Snorre Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Tråden er feilpostet, den skulle vært postet under: Gamer.no -> Forum -> Programvare Dessuten virker innholdet i tråden heller tvilsomt. Det er ingen som selger lovlige filmer i .img format. Hvis du først klarer å lage en backup av en film så burde du vite hvordan du spiller den av. *Tråd Stenges* Send meg gjerne en avklaring privat hvis du mener jeg har misforstått noe her.
Anbefalte innlegg