Gå til innhold

Problemer med Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer med BF 2. (nesten) hver gang jeg prøver å spille på multiplayer så henger spillet seg opp. Det går gjerne noen minutter eller sekunder og så går alt skjeis. Spillet stopper rett og slett opp og lyden henger seg opp. Jeg har ikke dette problemet på singelplayer.

Spillet skal virke på min maskin: AMD athlon 64 3200 2,01 GHz, 1mb ram, nvidia geforce 6600gt, men jeg har hatt problemer med andre spill (som "skal" kunne virke) på denne dritten jeg har kjøpt fra netshop. Er det maskinen det er noe feil med eller er det noe annet? jeg setter stor pris på tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet (endret)

Prøv og scanne etter virus, og spyware. Last ned siste driverne til skjermkortet, og defragmanter maskina di.

Prøv og se om det hjelper i første omgang.

Btw Battlefield 2 vil helst at du slår av virusscanneren din når du spiller (ikke brannmuren din), og det betyr at alle andre prossesser som; Ventrilo, Teamspeak, msn messenger og slike programmer slåes av før du begynner å spille...

..1mb ram..

Kanskje ikke så rart at du har problemer med spillene dine, når du har 1mb ram, virker Windows med så lite ram også..? :tease:

Endret av Slettet+3124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...